Vierailija

vaippa paketti silloin tällöin kun käyn kattomassa käyn noin joka toinen viikko. niin sen äiti soitti tänään että milloin tulen kun sanotaan nyt vaikka veeralta alkaa vaipat loppumaan. mua vähän ihmetyttää kun ei me mitään sopimusta olla tehty että mä kustannan kaikki vaipat.

ja mua ei haittaa vaikka kyseinen äiti lukis ja tuntis ittensä näkeepä mitä muut ajatteelee. sanokaa nyt jotain.

Kommentit (20)

Jälkimmäinen on ymmärrettävämpää. Haluaa ehkä vain tiedustella, että ostaako itse vai oletko kenties just seuraavana päivänä tulossa vaippapaketin kera.

Mutta ei se nyt noinkaan toki kovin VIKSUA ole. Vaikka tulisit vartti sen jälkeen vaippojen kanssa kun hän on niitä kaupasta kotiin rontannut, niin eihän ne mihinkään vanhene tai pilaannu, vaikka niitä paketteja olisi vähön aikaa kaksinkin kappalein kaapissa...

Mutta kai se niin on, että itsekeskeisillä ja naiiveilla ihmisillä on taipumus ottaa kaikki apu itsestäänselvänä ja tottua siihen niin, että alkaa jo VAATIA sitä sen sijaan, että tuntisi siitä kiitollisuutta... tämä pätee myös esim. aviomiehiin, jotka äkkiä oppivat passatuiksi, jos vaimo siihen sortuu kovin usein ;=)

Perhe on silloin joko kovin nuuka tai aivan varaton. Kokeile viemällä jokin toinen tuliainen, josko siitä oltaisiin yhtä iloisia. Ikävää, jos huomion osoitusta ja lahjaa aletaan pitää itsestään selvyytenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ettei haittaa vaikka kummilapsen äiti lukee tän. Miks nyt sit yhtäkkiä sanotkin ETTET HALUA LOUKATA? Ei se ole loukkaus jos viet kestovaipan!!!!!!!

Kyllä varmaan menee maku viedä vaippoja ollenkaan. Minä ainakin toivoisin kiitollisuutta tuomisistani ja into loppuisi siihen paikkaan kun huomaisin että sitä odotetaan. Ymmärrän jotenkin että jos on rahat tiukoilla ja haluaa tietää että olisitkohan sattumoisin tulossa ja olitko ajatellut tuoda vaippapaketin. Jos kehtaisin sellaista sanoa niin kyllä yrittäisin hyvin kierrellen ja kaarrellen ja anteeksipyydellen sitä kysyä. Mutta oliskohan kyseessä voinut olla tämän äidin mielestä vitsi? Aika huono sellainen.

Vierailija:

Lainaus:

vaippa paketti silloin tällöin kun käyn kattomassa käyn noin joka toinen viikko. niin sen äiti soitti tänään että milloin tulen kun sanotaan nyt vaikka veeralta alkaa vaipat loppumaan. mua vähän ihmetyttää kun ei me mitään sopimusta olla tehty että mä kustannan kaikki vaipat.

ja mua ei haittaa vaikka kyseinen äiti lukis ja tuntis ittensä näkeepä mitä muut ajatteelee. sanokaa nyt jotain.

mikähän sun pointtis nyt oikeen on? haluutko sä asiaan muutosta vai et?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat