Vierailija

Hei!

Haluaisin kuulla kokemuksia kun toista lasta ei toiveista huolimatta kuulukaan.

Oletteko päässeet hoitoihin? Missä vaiheessa tärppäsi? Onko pareja, joille toista lasta ei ole kuulunut hoidoista huolimatta?

Kaikki kokemukset on tervetulleita.

Itse olen suuren mielenmyllerryksen alla kun olemme yli vuoden yrittäneet,esikoinen on 2v ja hoidot alkavat ensi kuussa.

On jotenkin niin epätodellinen olo. Sana lapsettomuuskin tuntuu niin hullulta. Emme ole lapsettomia, mutta emme vaan ole saaneet toista lasta.

Omaan lapsettomuuteemme kuuluu myös muutakin..Mm. suuria kipuja ja kolotuksia...Pelko meinaa hiipiä puseroon, mutta silti pitäisi jaksaa olla iloinen ja onnellinen esikoisesta(Jota kyllä olemmekin!).

Se on vaan niin että tuntisin niin suurta surua ja epäonnistumista jos emme toista voisi saada. Jo senkin takia, että esikoinen ei saisi sisarusta. Itse en saisi ketään jolle antaa tämä suuri hoivaamisen tarpeeni.

Tiedän, olen onnellisessa asemassa että olemme saaneet esikoisemme. Sydäntä riipaisee pelkkä ajatus siitä ettemme olisi saaneet häntäkään.

Nyt haluaisin kuulla muittenkin kokemuksia asiasta. Kuulemani mukaan ei ole mitenkään harvinaista että toista lasta ei kuulukaan ilman apuja.

En kaipaa haukkuja.

Voimia kaikille teille lapsettomille ja lapsellisillekin.

Toivottavasti se aurinko paistaa joskus risukasaankin =)

Kommentit (3)

olimme jo menettää toivon. Saimme neuvoksi lääkäriltä mennä tutkimuksiin. Me vain sitkeästi yritettiin ja lopulta lopetimme yrityksen kokonaan. Lopulta kuin ihmeen kaupalla tulin raskaaksi, melkeimpä heti kun päätimme tuon yrityksen lopettaa. Komattakin lasta sitten jouduimme odottelemaan 1½ vuotta, mutta ilman hoitoja hänkin lopulta sai alkunsa.

tämän puolen vuoden aikana 2 keskenmenoa peräkkäin. Minulle on alkanut hiipiä epäilys mieleen että jospa meillekään ei toista tule. Odotan nyt vielä sen toisen puoli vuotta ja jos ei homma ala onnistua haluan tutkimuksiin.

Ikää meillä on jo yli 30v. joten aikaa ei ole hirveästi tuhlattavana. Esikoinen on nyt 3-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat