Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarkotan tota siivousfriikin taloa. Mustaa, valkoista ja harmaata. Voi kiesus.

Ja se siivous, miten hitossa joku jaksaa siivota monta kertaa päivässä?? Meillä siivotaan kunnolla kerran viikossa ja esim. eteinen ja keittiö imuroidaan pari kertaa viikossa.

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uskomatonta, ettei viitsi tuon vertaa siivota! Mua ainakin ällöttää jos likaiset astiat haisee koko päivän tiskipöydällä. Täytyy olla tosi laiska jos ei niitä viitsi koneeseen laittaa, saatikaan sitten kerätä lasten leluja jos lojuu lattialla.

Meillä imuroidaan väh.joka toinen päivä ( koska meillä on koira), ja pölyt pyyhin aina kun sitä ilmestyy. Ällöttäisi asua tommosessa sikolätissä =P

Punaiset sohvat oli kivat. Ja eikö keittiössä ollut keltainen joku seinä jne. Eli ei pelkkää mustaa, valkoista ja harmaata.

Meillä imuroidaan kerran viikossa.

Tykkään kyllä laittaa esim. ruokaa tehdessä käytetyt astiat saman tien tiskiin, pyyhin hellan ja työpöydät siinä samalla ruoan kypsyessä jne. Ei ole sitten hirveää sekasotkua odottamassa siivousta yhdellä kertaa.

Koko ajan vain hirveä valitus päällä siitä miten hänellä kotona on asiat paljon paremmin, miten talo on kuin " museo" ja perheen äiti hullu siivousfriikki.

Tosin kyllä minustakin talon sisustus oli vähän ankea, itse en myöskään noin tummia sävyjä käyttäisi. Mutta hyvänen aika, täytyyhän aikuisella ihmisellä, pienten lasten äidillä (Riikalla) olla vähän enemmän järkeä... Kai sitä jokainen tietää, että erilaisilla ihmisillä on erilainen mieltymys sisustuksenkin suhteen, eikä mikään tapa sisustaa ole toistaan parempi.

Siinä kyllä olin Riikan kanssa samaa mieltä, ettei ole mitään järkeä siivota leluja koko ajan... Itsekin toki vien tavaroita sitä mukaa paikalleen kun niitä jossain lojuu (kysisakset, rasvapurkki, vaippapaketti, ripsari), mutta lasten leluja on ihan turha koko aikaa olla siivoamassa.

Ja sen äidinkin siivousinnon kyllä ymmärtää, kun on pieniä lapsia. Kyllä mun vuoden ikäinen ainakin laittaa kaiken lattialta suuhunsa! Mä imuroin 3-4 kertaa viikossa, pölyt pyyhitään kerran viikkoon ja vessat siivotaan kerran viikkoon. Ihan perus viikkosiivous tehdään.

Musta se Riikka tosiaan oli kuin viistoistakesäinen, niin kuin se vaihtoperheen isä sanoikin. Ihme valitusta koko ajan kaikesta. Tosi törkeää käytöstä, että haukkuu toisten kotia ja kodin sisustusta koko ohjelman ajan... Huh huh...

Itse en siellä viihtyisi. Minua häiritsisi myös mustavalkoisuus, kaipaan värejä ympärilleni. En mitään räikeitä, mutta lämmintä puuta ja punaista.

Jokainen kuitenkin sisustaa tyylillän ja hän tykkää varmasti kyseisestä sisustuksesta.

Koti oli ylisiisti. Ei lapsiperheen koti. Ja tosiaankin, millainen ihminen ostaa lapselleen mustan potan? Ja varsinkin tytölle...

ja mennä nyt katkomaan toisen pionit...

Ja haukkumaan sitä, että lapset oli päiväkodissa. Jos ihminen on töissä, ja tekee oman firman töitä, niin harva silloin jaksaa/ehtii hoitamaan kahta lasta siinä sivussa. Ja kehtasi vielä mennä sanomaan, että riikan lapsilla ei ole rutiineja. Sitähän se päiväkoti on.

PLUS joka huoneessa oma tehostevärinsä. Eikä takuulla ole ankean näköistä.

Ei ollut tuo Irinan kotikaan ankea, sielläkin oli just noita tehostevärejä, mm. olkkarissa kirkas punainen sohva.

jos ei uskalla käyttää sisustuksessa kuin paria väriä. Tässä kodissa sisustus on minusta turhan " varman päälle" ja tuo mieleen ennemminkin jonkun julkisen tilan kuin kodin.

Itse pidän haileista väreistä ja sävy-sävyyn kodista, ja roinaa ei saa olla hyllyillä ja nurkissa.

Itse ihmettelen sitä, miten jossain huushollissa voidaan imuroida vaan kerran viikossa tai harvemmin. Meillä jos aamulla imuroi, niin illalla on roskia lattialla (en tosin silti illalla enää toista kertaa imuroi).

Hvitti tuon " pissiäidin" kommentti siitä, että koko ajan ei siivota eli että tiskikone täytetään kerralla, ei saa laittaa likaisia astioita tarpeen mukaan koneeseen. ika hauska tulkinta siivouksesta!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat