Vierailija

Mahtaa olla melkoista vipinää.

Sivut

Kommentit (52)

sillä me vl:t ajattelemme asioita uskon kautta, sillä koko elämämme perusta on usko. Ja uskomme puolestaan perustuu raamattuun. Ihminen joka ei ajattele samoin, on varmasti vaikea ymmärtää ratkaisujamme. Tällä meinaan sitä että nämä meidän " maailmat" ovat aika kaukana toisistaan. Eniten minua harmittaa ajatukset " lestat on lestoja-tyyliin" , toivoisin asiallista ja rakentavaa keskustelua, se kai tämän foorumin tarkoitus on. Monen muunkin keskustelun avauksen jälkeen käy niin, että se torbetoidaan epäasiallisilla kommenteilla. Lapsiin vielä, meillä ei ole mietittynä mitään ihannemäärää, otamme kaikki lapset vastaan mitä meille annetaan, kirjoitteli eräs vl-isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikös sitä alapäätä voi treenata joka synnytyksen välillä? Ootte te kyllä aika yksinkertasia tyyppejä.. Oma äitini on synnyttäny 14 lasta, kohdunlaskeumaa ei oo ja kuulemma hyvässä kunnossa alapää muutenki.

eivät tosin ole ihan perä jälkeen syntyneet, mutta kuitenkin.

Minä vaan en ymmärrä tuota touhua, miks pitää niitä muksuja tollai hommata ja sit osa jää " varjoon" teidän myös yhden perheen jotka kans lestoja ja mitään kuria ei muksuilla ole saavat hyppiä miten lystävät, ihme ku ei vät ole vielä auton alle jääneet ku aina ovat tien vierellä heittelemässä joillain kepeillä ja talvella lumipalloilla ja ikää näillä lapsukaisilla on reilu 3vee (koosta riippuen ja osan iän tiedänkin)

ovisaikana teeskennellä kipeetä tai jotenkin pidättäytyä eikä olla vaan horvelo levällään. Kärsii ne lapset. Eräskin lestalapsi televisiossa kertoi millaista oli elämä kun äiti oli aina raskaana ja väsynyt.

kun on niin raskasta eikä jaksa... On se sitten teidän vaikea hyväksyä että jotkut tosiaan jaksaa useammankin kanssa.

t. vain 5 lasta 11 vuodessa synnyttänyt ei-lesta

Vierailija:

Lainaus:

On se niin vaikeeta käsittää että joku jaksaa ja viitsii. Vaikka on itse helisemässä niiden kahden kans.

Eka lapsi 1 v. syntyy jo toinen lapsi.

Eka lapsi 11 v. syntyy siis 12. lapsi.

Raskaus alkanut 3 kuukauden kuluttua synnytyksestä.

Yhdellä kaverilla kahden lapsen ikäero 11 kk eli kai se on mahdollista.

Vierailija:

Lainaus:

jos ja kun oikein uskoo niin siitä saa ihan kummallisia voimia ymmärtää ja hyväksyä näitä asioita. se joka ei usko, ei varmasti ymmärrä.

t. vl

No me ei lestat ei sitä todellakaan ymmärretä, miksi maa täytyy lapsilla täyttää!?! Ei se raamatun kohta sitä tarkoita, mutta kukin tulkitsee tyylillään. Ja musta toi vaan on hullua hommaa, kun jumala kuitenkin on myös " luonut" EHKÄISYN! Mutta ihan miten vaan. Enkä halua riitaa tällä viestilläni aiheuttaa tämä on vaan minun mielipiteeni!

Ollaan jo kolme vuotta yritetty kymmenennettä. Lapsia siunaantunu tasaseen tahtiin tähän asti. Ei ehkästä koskaan, ei ole lapset meidän tekemisissä. Ei haittaa vaikka tulis toinen mokoma.

On tällä hetkellä jo sen verran rankkaa elämä monen pienen kanssa että mua vaan revitää joka suuntaan. Jokainen lapsi valvottanut koko ensimmäisen vuoden.

Ite olen fyysisesti ja henkisesti melko väsynyt, joten tällä hetkellä meille ei tule lisää lapsia jotta pääsen tolpilleni tästä.

En todellakaan halua koko elämääni olla vuoronperään raskaana tai imettää.

ja olen siis vl.

kersalaumalle, aikaa, huomiota, syliä.Tokihan on mahdollista rakastaa koko laumaansa, mutta se ei yksin riitä. Ei riitä että äippä kyllä rakastaa ja välittää mutta tässä on nyt 10 pienempää viemässä äidin ajan, mutta hoi! tärkee oott lapsi nro.5 tai monesko se nyt oli.

ihmetyttänyt se että kuinka niillä natsaakin heti. Eli jos vaikka imettävät ja ei kuukautisia ole, niin miten ihmeessä ne aina onnistuu raskautumaan noin nopeasti ????

Haaveilen monesta lapsesta ja täytyy myöntää että olen hieman kade.

niin meil olis jo paljon enemmän lapsia kuin 2, mut sit toisaalta on pakko miettii et kun tehdään noin vuoden välein lapsii, niin onko siinä äidissä joitain vikaa, meinaan et olen lukenut jostain jutusta et ne äidit jotka haluavat toisen lapsen toisen perään, niin heille tuottaa tuskaa päästää irti siitä vauva vaiheesta et he ovat jääneet niinsanotusti vauvakoukkuun, on niin ihanaa kun joku tarvitsee sinua täysillä koko ajan niinkuin pikku vauva tarvitsee

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat