Seuraa 

Riski on aina riski.

Itse lopetin tupakoinnin (poltin askin päivässä), kun aloin haaveilla lapsesta. Lapsi tuli siitä neljän vuoden päästä ja olen tupakoimaton edelleen, jo kuusi vuotta ilman hönkäystäkään. Pystyin lopettamaan ihmisen alun vuoksi, että saa parhaat eväät elämään - valtahan on aika pitkälti äidillä...

No joo, olen tullut siihen lopputulokseen, että monet eivät lopeta, koska eivät osaa/pysty olemaan onnellisia ilman huonoa omatuntoa. Eli ei osaa nauttia, kokea onnea ja iloa, vaan jollain keinolla pitää torpedoida tämäkin onnen aihe. Jotku ovat koukussa jatkuvaan munaamiseen. Että vaan saa taas olla se huono ihminen, joksi muutenkin itsensä tuntee. Jos lopettaisi tupakoinnin, raskaudesta voisi oikeasti jopa nauttia ja tuntea itsensä tärkeäksi ja onnelliseksi.

Eli nyt lopettakaa herran tähden ja nauttikaa elämästä ja pienestä ihmisen alusta. Se on teidän oikeus, vauvasta puhumattakaan. Jättäkää se huono omatunto historiaan, ottakaa niskasta kiinni ja olkaa onnellisia!

Kommentit (2)

on aivan kamalaa. jonkun aikaa kun on itse ollut polttamatta (n. reilut puoli vuotta) ei voisi kuvitella polttavansa jo pelkästään sen hajun takia. Avopuoliso polttaa vielä, eikä todellakaan tee mieli suudella sitä röökin jälkeen. No, nyt se ei pänni enää niin paljoa, mutta alkuraskauden pahoinvoinnin aikoihin otti todella päähän kun äijä kömpi joskus öisin röökiltä ja viinalta haisevana kotiin. Yritti humalainen hölmöläinen jopa välillä vongata, ei ymmärtänyt etten koe eau de spugea kauhean seksikkääksi " tuoksuksi" . Onneksi baarireissujen harvennuttua on myös vähentänyt tupakanpolttoa, vähemmän hajuhaittaa.

Jätin taas tupakoinnin. kolme raskautta ilman tupakkaa ja helppoa oli. Mulle kun se ei ole sillai ollu tärkeetä. Tuli vaan vedettyä oikeestaan kun muutkin poltti. Poltin noin 13 vuotta. Kyllä mulla niksat oli, mutta sit kun huomas miten muut hais niiiiin pirun pahalle kun ei itse polttanukkaan. se kannusti lisää, vaikkakin poltin raskauksien välissä, mutta jospa se nyt loppuisi lopullisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat