Seuraa 

Onko teitä ja paljonko syötte lääkkeitä ja mihin vaivaan?Onko vauvasi olleet terveitä?

Minulla on paniikki/ahdistuneisuushäiriön takia seronil ja oxepam lääkitys ja kova huoli vauvasta:(

Kommentit (2)

välillä olen miettinyt sen uudelleen aloittamista. Söin aikanani myös Seronilia 60mg sekä propralia (verenpainelääke). Seronolia käytin vaikeaan masennukseen ja paniikkihäiriöön, propralia paniikkiin/kautta mielettömään kahvikuppineuroosiin. Esim. nimen kirjoittaminen kassakuittiin oli vaikeaa. Lopetin lääkityksen noin 10kk sitten, mutta olen huomannut itsessäni viime aikoina masennuksen oireita. Eniten ahdistaa pelko synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, jonka oireet läheiseni varmasti tunnistavat helpommin kuin niiden, jotka eivät ole koskaan masista sairastaneet.

Iglu ja Kepa rv17+5

Melki sama lääkitys, eli seronil ja opamox. Kaksi lääkäriä sanonut että sikiövaurion riski olemassa ja itse lopetin lääkityksen koska en halua sikiölle vaaraa. Seronil itselläni meni annostuksella 40mg/pv ja Opamox tarvittaessa. Ennemmin kuulemma Opamoxia kuin Seronilia jos on tarve käyttää, Seronil on kun kuulemma siitä pahimmasta päästä.

mayday 12+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat