Vierailija

Mä en oikeesti tiedä, hirmu hankala arvioida jonkun painoo...ei silti että tarttis, mut tulipa vaan mieleen.

Kommentit (21)

Mutta esim. oma painoindeksini 30 ei ole vielä paha. Onko sulla joku ongelma, kun on pakko piikitellä minua? Olenko jotenkin loukannut sua? Harmi jos olen ja pyydän anteeksi.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis kävin tossa äskeisessä linkissä ja ikävä kyllä ihanne vartaloon olisi matkaa aika reilusti! Ja mulla vika on siinä että olen liian laiha! Syön kuin hevonen mutta missään ei näy. Saan aina kuulla että enkö mä syö ja onko mulla anoreksia yms. Ne loukkaa ja paljon!

No enkö nimenomaan sanonut, että ne ovat mahan kohdalla? Minäkin olen eri mieltä siitä, voiko 170 cm ja 77 kg olla keskivartalolihava. Mutta minun puolesta saat ajatella olevasi lihava, jos se tuo sinulle onnea.

2

Minä painoin joitakin vuosia sitten 65 kg ja olin mielestäni kaamea läski, jolla olisi varaa laihduttaa ainakin 10 kg. Nyttemmin kun painoa on kertynyt, nuo jutut lähinnä naurattavat. Toisaalta kauhistuttaakin, miten väärin itsensä voi nähdä :(

2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat