Vierailija

Voiko nainen mielestäsi ns. aavistaa/ tietää raskaudestaan?

Luulen, että olen raskaana... vai olenko??

sain varhaisen keskenmenon 2kk sitten viikolla 5 eli ehdin juuri ja juuri plussata, riemastua, suunnitella... ja pettyä =(

Aavistelin vakavissani olevani raskaana jo viikko hedelmöityksestä, kun menkkaoireet alkoivat ja rinnat olivat arat.

Nyt on sama tilanne, ei ehkä ihan niin voimakkaana, mutta kuitenkin... ja menkat pitäisi alkaa vasta ensi ke-to.

Kuinka luotettavasti nainen voi luottaa ns. intuitioonsa? Kyse tuskin on ns. toiveajatteluan aihettamista fyysisistä oireista. Olemme yrittäneet lasta jo 7kk, joten luulisi niitä olleen enempi: esimerkki 2kk takaa on siis " ainut laatuaan" , lukuunottamatta ensimmäistä raskautta 5v sitten.

Kommentit (7)

Oireina oli vain nipistely alavatsassa (mikä toki voi olla normaali kuukautisoire) sekä tunne rinnoissa (mikä myös käy yksiin kuukautisten alkamisen kanssa). Mutta minä vain jotenkin tiesin.

Somaattista raskautta tai jotain vastaaavaa. Kyllä se lykästää teillekin. KOita olla stressaamatta (helpommin sanottu kuin tehty..) nauti seksistä ilman takaa ajatusta ja siitä että saatte olla kaksin miehen kanssa.....

t 2 villin vilperin yh mami ja kaiken saman kokenut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

menkkamaiset kivut ja rintojen pakotus alkoivat kummallakin kerralla noin viikko ovulaatiosta. Ensimmäisellä kerralla meni kesken, toisella jatkui ja nyt 4kk vauva :)

Km havaittiin rv 12 eivätkä oireet poikenneet millään tavalla onnistuneessa raskaudessa.

tiesin kyllä jo viikko hedelmöityksestä että olen raskaana..mitään oireita ei ollut,kuhan vaan tiesin jostain kummasta. saman raskauden jostain viikosta 7-8 tiesin odottavani kaksosia. sekin vain oli joku outo tunne että näin on,ja niinhan sitten kävi että viikolla 13 kaksi matkustajaa sieltä löydettiin:)

joista 3 mennyt pikkuviikoilla 6-8 kesken ja 2 lasta. Kaikilla kerroilla olen tiennyt jo 7-10 pv hedelm jälkeen olevani raskaana. keskenmenoissa vaan oireet ovat loppuneet yleensä jo 5 vk:lle tultua. Jatkuneissa raskauksissa olen taas yleensä alkanut oksentaa jo 6 viikolla;(

Olen pähkinyt asian niin, että kun alkio on kiinnittynyt kohtuun ja silloin sen erittämät istukkahormoonit pääsevät tehokaasti verenkiertoon alkavat minunkin oireeni, siis jo hyvin pienillä määrillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat