Vierailija

Kaikki kommentit ovat tervetulleita!

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin pitkässä ja ihan ok-kuntoisessa parisuhteessa. Yritettiin lasta pari vuotta, sitten söin clomeja ja vähän muitakin hormoneja. Ei tärpännyt millään. Yhteensä 3,5 vuotta kärsin ja surin lapsettomuuttani. Sitten tuli ero miehen kanssa ja tapasin uuden. Kolmen kuukauden tuttavuuden jälkeen en muistanut hakea pillerireseptiä ja ajateltiin, ettei sieltä mitään kuitenkaan tule, kun mun historia oli, mitä oli. Ja pienen pieni mahdollisuus lapsesta hyväksyttii. Ja uskomatonta, mutta totta! Testasin plussan 2,5 viikkoa myöhemmin, kun olin oksentanut useamman päivän. Raskaus meni hyvin, ollaan tutustuttu ja luotu suhdetta onnistuneesti, ja lapsi on nyt 2! Pian olisi toisen aika, mutta mua pelottaa. Jospa ei enää tärppääkään.

Mekin olemme miettineet, että jos ei luomuna tärppää, niin haluamme adoptoida. Kuika kauvan teillä kesti olla jonossa enne, kuin saitte vauvan? Ja mitä olennaista / tärkeää meidän pitäisi asiasta tietää? Olen kuullut, että palkka pitää varmaan olla aika hyvä jotta on mahdollisuus hakea adoptio lasta ja ikää 25 vuotta.

t.ap

Lasta toivottiin ja yritettiin neljä vuotta. Alusta asti tietoinen valintamme oli olla lainkaan alottamatta erilaisia hoitoja. Neljän vuoden kuluttua täysin yllättäen ja ihan odottamatta olinkin raskaana.

t: onnellinen äiti

Eiköhän se ollut ex-miehestäsi kiinni tuo aiempi lasettomuutesi.. Vaikka olen kyllä samaa mieltä siinä, että raskauteen tarvitaan niin fyysistä kuin psyykkistäkin hyvinvointia.

koeputkihedelmöitys ja sen jälkeen pakastetun alkioiden siirtoja. Hoidot kesti n. 2 vuotta, kutakin noista mainitsemistani ehdittiin kokeilla muutamia kertoja (ensin ole kaikenlaisia tutkimuksia, munanjohtimien aukiolo, laparoskopia), mutta nyt on pieni nyytti syntynyt.

t. Onnnnnnelllllllinennnn!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat