Vierailija

Kommentit (13)

ymmärrä, miksi en saa miehen kanssa, ja itsekseni saan. En myöskään tiedä mikä noissa muutamassa kerrassa, jolloin sain miehen kanssa oli erilaista. Seksi on hienoa ja ihanaa, mies taitava ja välittää minun nautinnostani. Suhde muutenkin loistava. Jotenkin ei vain tule. Häpeäkseni tunnustan, että mies ei tätä tiedä. Suomeksi sanottuna teeskentelen orgasmin LÄHES AINA. Ihan hirveätä, tiedän sen. Mutta miehelle minun nautintoni on äärettömän tärkeä, eikä seksi olisi näin hyvää, jos hän tajuaisi etten koskaan saa. Vasta kun olen " saanut" , hän voi vapautua ja saavuttaa oman orgasminsa. Nautin seksistämme ilman orgasmiakin. Nautin orgasmittomasta seksistämme paljon enemmän kuin orgasmista masturboidessani. Mies ei kuitenkaan voisi ymmärtää/hyväksyä sitä, että saan ilman häntä, mutta en hänen kanssaan ja luulen että tämä tosiasia vaikuttaisi todella haitalliseti meidän seksielämään...Olenko hirveä kun feikkaan?

Vierailija:

Lainaus:

Mies ei kuitenkaan voisi ymmärtää/hyväksyä sitä, että saan ilman häntä, mutta en hänen kanssaan ja luulen että tämä tosiasia vaikuttaisi todella haitalliseti meidän seksielämään...Olenko hirveä kun feikkaan?

Me puhutaan kyllä masturboimisesta jne. ja tietää, että puuhailen yksinäänkin eikä se häntä haittaa. Alkaisi todennäköisesti haitata, jos tietäisi, että en saa hänen kanssaan... Mä teeskentelen myös, LÄHES joka kerta. Ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta. Joskus en teeskentele, mutta olen sanonut miehelle, että aina en saa. Eli jos en jaksa, niin en teeskentele, mutta useimmiten kyllä. Ja seksi tuntuu vielä paremmalta, jos teeskentelen saavani. En tiedä... Hankalaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kun olen tyytyväinen näinkin, samoin mies. Ainoa vain, että on tosiaan huono omatunto silloin jos tällöinkin tuosta feikkaamisesta..

2 ja mitä kaikkea muuta...

Ensinnäkin, mun mielestä orkku pitää aina itse tehdä. Mies voi kyllä auttaa esim peniksellä yhdynnässä tai sitten käsipelillä/suuseksillä muuten, mutta naisen pitää olla mukana. Mun pitää ainakin jännittää lihaksia ja nopeuttaa hengitystä. Mä myös fantasioin. Ja MITÄÄN muuta ei saa ajatella. EI SAA AJATELLA. Pään pitää olla joko täysin tyhjä tai sitten täynnä likaisia ja rivoja seksikuvia.

Jännä juttu, miten sitä vaan yks kerta onnistuikin miehen hieroessa ja samaten hän onnistui suullaankin. Ja kun se on kerran onnistunut, niin onnistuu toistekin. Että sikäli korvien välissä kai tämä homma... ;) Ja jos itse itseään hieroo yhdynnässä, niin voi sitä miestä kosketella sitten oman orgasmin jälkeen ja toisaalta onhan kaksi kättä, joista toinen riittänee itsensä tyydyttämiseen..

" Mutta kun kiva olisi kosketella sitä miestäkin, eikä aina vain itseäni. Noin joka toinen kerta hieron yhdynnän aikana itseäni ja sillä tavalla saan miehen kanssa. Mies kyllä tykkää katsella, kun hieron itseäni, joskus masturboin muuten niin, että hän katsoo (seurauksena kyllä sitten seksiä yhdessäkin) tai sauvailen miehen katsellessa.

En siis kuitenkaan saa, jos mies hieroo tai nuolee tms."

en kyllä osaa relata niin että saisin sen kun mies katselee vieressä (kerran koitin)...

En tiedä miksi näin.

Yhdynnässä saan kun ajattelen tarvittaessa kaikkea tai jännitän emätintä tai hieron klitorista.

Minä teen näin melkeinpä joka kerta ja saan varmasti orgasmin. Eikä tämä miestäni haittaa, päinvastoin! On tyytyväinen, kun näkee minunkin varmasti nauttivan. Saan yhdynnässä itseäni hieromalla aina useita orgasmeja.

Ja kamala syyllisyys, kun mies ei tätä tiedä. Seksi hänen kanssaan on mielettömän ihanaa, parasta tähän astisista ja nautin hulluna, mutta loppuun asti en vain pääse.

Vierailija:

Lainaus:

Minä teen näin melkeinpä joka kerta ja saan varmasti orgasmin. Eikä tämä miestäni haittaa, päinvastoin! On tyytyväinen, kun näkee minunkin varmasti nauttivan. Saan yhdynnässä itseäni hieromalla aina useita orgasmeja.

Mutta kun kiva olisi kosketella sitä miestäkin, eikä aina vain itseäni. Noin joka toinen kerta hieron yhdynnän aikana itseäni ja sillä tavalla saan miehen kanssa. Mies kyllä tykkää katsella, kun hieron itseäni, joskus masturboin muuten niin, että hän katsoo (seurauksena kyllä sitten seksiä yhdessäkin) tai sauvailen miehen katsellessa.

En siis kuitenkaan saa, jos mies hieroo tai nuolee tms.

2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat