Seuraa 

...pienten vaatteiden metsästys, pesu ja järjestely vaatehuoneesta kaappiin =)

Ihan jo siksikin, että molemmat poikamme ovat syntyneet rv38 ja koska muutakin touhua on tiedossa (joulut ym) niin enpä uskalla jättää kovin viime tippaan. Samalla sitä näkee josko jotain uutta pientä tarviis...

Kuinkas muilla Tammikuisilla?

Rv 30+6

Kommentit (1)

Minä olen jo kaikki ite ostamat ja muilta saamani vaatteet pessy ja laittanut laatikoihin/kaappeihin ;). Eilen hain pakkauksen postista, ja tuolla jo eka koneellinen pyörii. Ajattelin kanssa olla ajoissa, kun meillä odotellaan esikkoa, niin sitten samalla näkee konkreettisesti mitä puuttuu. Sitä kun on vähän pihalla, että mitä oikeasti tarvii... Yksi syy on myös se, että nyt kun energiaa riittää, täytyy touhuta, eihän sitä tiedä missä kunnossa sitä loppuraskaudesta on... Ja äippäloman alun valmistelen myös Joulua =)!

Eli ensi viikolla olis tarkotus lähtee kaupunkiin hakemaan puuttuvat asiat: amme, muovitettua froteeta, muutama harso lisää, päiväpeittokangas pienen sänkyyn, itelle imetysliivit ja joku juhlavampi mammapaita... mitä muuta multa puuttuu? Vanutupot, apteekkitavarat tms. jätän tietty lähemmäksi LA:a. Ja myyhän ne kaupat tavaraa ulos vielä vauvan synnyttyäkin... sitä vaan jotenkin ajattelee, että sitten haluaa keskityä itse lapseen, eikä juosta kaupoissa -ja eihän sitä tiedä omaa vointiakaan!?!?

Mutta näin meillä! Puhtia valmisteluihin ja Iloista odotuksen jatkoa sinulle,

Eevi tammikuisista (28+2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat