Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Seuraavasta varmasti paljon enemmän. Mitä mahdankaan vuoden perästä saada kuukaudessa. Ja hommakin on mielenkiintoisen leppoista ja mukavaa... Kiitos kun sain ilmaista itseni jossakin

Kommentit (12)

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että joku tuttu ryhtyy johonkin tuollaiseen hommaan, ja sitten vainoaa kaikkia läheisiään ja saa heidät säälistä ja myötätunnosta ostamaan kaikenlaista scheissea.

Toivottavasti osaat jättää ystäväsi ja sukulaisesi rauhaan kynttilöinesi.

ja myynti on yleensä 200-300 per kutsut. Mutta en haikaile rahan perään, vaan minusta on kivaa touhuta kynttilöiden ja koristeiden kanssa. Meillä on niitä kotonakin tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paljon mitään näin ensi kokemuksen perusteella. Parhaita ostajia saa kun joku oudompu pitää kutsut ystävilleen joita en tunne ollenkaan. Ne on parhaat asiakkaat... :) Kivaa tämä on enkä tee rahan takia, mutta toki otan vastaan palkkiot. Olen harrastanut jo aiemmin kynttilöitä ja tykkään poltella kotona joka päivä niitä. Nyt kun olen saanut näitä laadukkaita kynttilöitä en enää viitsi ostaa halpis krääsä kynttilöitä, koska ne valuttavat steariinit rumasti pitkin kynttilän vartta. Näissä kynttilöissä ei niin käy. Mutta harrastus tämä vaan tosiaan on eikä mitään haaveita paremmasta elämästä ole...

Vierailija:

Lainaus:

ja myynti on yleensä 200-300 per kutsut. Mutta en haikaile rahan perään, vaan minusta on kivaa touhuta kynttilöiden ja koristeiden kanssa. Meillä on niitä kotonakin tosi paljon.

vaan ihan silkasta mielenkiinnosta. Mä tykkään kans kynttilöistä.

joka ei tuttuja häiritse tyrkyttällä kutsuja vaan järjestää vaan porukan pyytäessä kutsut, koska rahaa on tarpeeksi miehen ansioiden takia.

t:ap

ps.ei viitsi kinata halusin vaan muuten keskustella aiheesta

Tämän ketjun aloittaja on mun rakas aviomieheni.. !! Löysin sivuhistoriasta linkin tähän ketjuun ja hän on kirjottanut niinkuin olisi minä. :D

Aika hassua... Voi mun rakasta...

T: ap:n vaimo

Minulla ei ihan noin hyvin mennyt. Jonkun hikisen 50e taisin saada. Lähinnä en mitään kun kutsut oli sellaisia että 2 köyhää opiskelijaa osti puoliksi paketin votiiveja...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat