Vierailija

Olen työtön ja rahasta on puute mm. talvikengät ja -takki pitäisi ostaa.

Tilinumeroni:

410860-220228

Sivut

Kommentit (105)

ei varmaan juu ole saanut työpaikkaa, sen uskon, mutta mitä olet hakenut? Esim. siivoomaan, kaupan kassalle, puhelimmyyntiin jne pääsisit, jos haluaisit, mutta taidat vieroksua töitä? Haluaisit jotain " hienompaa" ? Inhoan sinunlaisiasi loisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän sinulla olisi mitään hävettävää. Eikö sinustakin olisi mukavaa että tietäisit että olet tehnyt jonkun ihmisen onnelliseksi? Kaikkea hyvää sinusta vain ajattelisin.

ap

Vierailija:

Lainaus:

eli nimeni näkyisi, kun katsot tiliotetta=(

Minulla olis ollu kyllä varaa muutama satanen laittaa vaikka ihan huviksi =)

Vierailija:

Lainaus:

ammattia minulla ei vielä ole, en kyllä mihinkään koulutukseenkaan päässyt kun hain. Täällä ainakin siivoojaksi on sitä koulutusta vaadittu ehkä pääkaupunkiseudulla on toisin.

ap

luuletko tosiaan että pk-seudulla siivouskohteet ovat jotenkin helpompia että niihin pääsee sen takia kuka vaan???

ja siellä teilläpäin ovat sitten haasteellisempia ne vessanpöntöt ja siellä tarvitaankin jo koulutus

Tässä maassa kaikki opiskelijoita lukuunottamatta saavat tarpeeksi rahaa sossusta tms, mutta kun et kerran ole opiskelija niin MIKSI VALEHTELET, että saat alle 350 euroa? Taatusti saat enemmän, rahanahneena ruikutat täällä, että pääsisit vähän shoppailemaan tms... Sinä et tiedä mitään köyhyydestä!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat