Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Kaipaan kovasti vuoden ikäisen tyttäreni kanssa suomalaista seuraa Long Islandilla tai tietoja missä voisin teitä tavata.Olisiko esim.kirkoilla jotain toimintaa tällä alueella?

Kommentit (3)

Olipa kiva kuulla,että on muitakin tällä suunnalla.

Oon asunut täällä vasta viikon,mut ihan mukavalta paikalta tuntuu.Asutaan westburyssa ja autoa tarvii kyllä joka paikkaan(meillä vaan 1 auto ja mies tarvii sitä kokoajan,eli toistaseks olen paljo vaan kotona.)Malleja on parikin ihan tässä lähellä 5-10min ajomatkan päässä.Kivoja puistoja on paljon,olis vaan mukavaa kun olis vielä suomalaista leikkiseuraakin!

Onko sinulla lapsia ja minkä ikäisiä?

Asustelen itse Manhattanilla mutta kovasti kiinnostaa asuminen LI:ssa! Missa pain asutte? Miten te viihdytte? Suositteletko taloa tai apartmentosta? Meidan pitais paattaa muutto 2vkon sisalla ja en tunne myoskaan ketaan sielta. Tarvitko autoa liikkumiseen, entapa Mallit ym ovatko kuinka kaukana? Taalla on suomalainen kirkko Villagessa ja siella " perhekahvila" joka tiistai klo 11-13 kannattaa kayda vaikka katsomassa paikat muistaakseni 25.11 viikonloppuna Scandipaivilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat