Seuraa 

Kyselisin että onko liian alhainen arvo kun ma31.10 otettu hcg100 ovulaatiopäivä on ollut ehkä 17.10 kiitos jos jollakin olisi kokemusta tästä asiasta???

tv:nässi ja pippuri rv4+5

Kommentit (2)

Onnea - olet raskaana :-)

Arvo on oikein hyvä - sanottiinko sulle mitään klinikalta tuosta arvosta???

Se, että onko arvo hyvä vai tosi hyvä, riippuu oikeastaan just siitä, minä päivänä se on mitattu... kovissa hoidoissa tehdään nimittäin punktio, sitten on välipäivä (=hedelmöityminen todetaan, jakaantuminen alkaa), ja seuraavana päivänä on siirto... siirtopäivä on piinapäivä nolla... ennen vanhaan tehtiin testit piinapäivä 14, mulla on tehty veritesti pp. 12... plussan pystyisi kai toteamaan jo pp. 10, jos vaan kiinnittyminen ei myöhästy...

... arvot tuplaantuvat joka toinen tai kolmaspäivä, joten olisi tärkeää tietää, että mikä piinapäivä olisi kyseessä... jos ovis on ollut 17.10, niin periaatteessa tuo piinapäivä 0 olisi vasta ehkä 2 päivän jälkeen (?), jolloin tuo arvo olisi pp. 12 arvo, mikä on siis oikein tosi hyvä :-)

Määrättiinkö sulle ultra vai vielä toinen veritesti (siihen mun mielestä ei ole mitään aihetta, kun arvo näytää aikas kivalta!) :-)

Terkkuja ja onnittelut,

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur, Menogon, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Mulla on mennyt sitten justiin noin kun arvelit:o) menen tiistaina äitipolilla käymään ja sielä katotaan ultralla mutten tiedä näkyykö sielä vielä paljon mitään mutta kuitenkin kiva päästä kurkkaamaan että asia jotenkin kongretisoituu niin monesti on tyhjää kohtua joutunut toljottelemaan..Tämä tärppi kävi nyt luomukierrossa mulla lievä pco taustalla ja lääkäri määräsi clomit ja terot tauolle ja ajattelin että nyt ei ainakaan onnistu mutta kas kummaa sehän tärppäsikin liekö nuo hormoonit sitten saanut oman tuotannon herämään kiertopäivä on kyllä luomuna pitkä 38pv ..ja voi plussaukseen olla syynä kokonaisvaltainen elämäntapamuutos mm.syömisen suhteen :o) kiitos paljon! nyt minä sitten majailekin tuola odottajien puolella..

Tv:nässi ja pippuri rv4+5?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat