Seuraa 

Kommentit (17)

ihan kauhee väsy ja jotenkin masentunut mieli... Miehen kanssa käytiin mummoni ja miehen isän haudalla ja veti jotenkin apeaksi mielen...

Pakko vissii mennä tisroille et jaksaa yön valvoa: tuun sitten " pakkovalvomisen" aikaan kommentoimaan paremmin!!

oli niin ihana matka,lämmintä ja mukavaa!kokopäivä tänään matkustettu,lapset saimme juuri nukkumaan.puuh,ihan rätti olo!

mutta ihania muistoja jäi.

kertoilen paremmin myöhemmin,ja yritän lukaista viikon varrella kertyneitä juttuja=)

nyt vain pikainen ilmottautuminen,että kotona taas,sateessa=(

leanna ja 5 kersaa kera ihanien rusketusraitojen=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huh, on ollu rankka päivä pitkästä aikaa.

Sain kakun tehtyä ja vietyä maisteltavaksi! Ja tulihan siitä hyvää, oli pakko tehdä meille itsellekin pyhäinpäivän kunniaksi oma maistelukakku enkä voi moittia! =) Hyvää oli!

Sitten leivoin kurpitsapiirakkaa joka myös oli sangen maukasta!

Eli siis ruoanlaittoa ja syömistä oli päivän ohjelma!

Hönttä! Tässä tulee ovis ~~~~~~~~ ole hyvä äläkä vaan palauta ennen tiistaita! =)

Leanna! Tervetuloa kotiin! Oli varmaan ihana loma! Kerrohan tarkemmin, kun oot ehtiny levähtää!

Marieela! Varmaan oli kivat pippalot! Ei kyllä yhtään käy kateeks tuommoseen aikaan heräämistä.

Mariposa! Tuohan on fiksua pyykätä silloin kun sähkö on halpaa, nostan hattua! =) Kyllä syytä ois itsekkin alkaa vähän tarkkailemaan tuota sähkönkulutusta. Talvisaikaan kun tuppaa joka tapauksessa laskut tuplaantumaan, kun pitää lämmittää sähköllä.

Nekku! Voi teitä kyyhkyläisiä, íhana on lukea tuommosia juttuja! =)

Nyt katkes ajatus vaihteeks ihan täysin joten parempi toivotella hyvää yötä kaikille!

Eihän Truplat koskaan putoa vaan sinnittelee ekalla sivulla loistavasti ;DD

Ei mulla mitään ollu. Tulin kurkkii uuusia luettavia ja samalla siis nostan meidät maailmankartalle :)

Mitenköhän mä kestän?! *paniikissa*

Harjoittelu alkaa ma NEIDIN anopin kotipaikkakunnalla, joten en tule edes joka ilta kotiin. vaikka sen netin saisi toimimaan. Ilmoittelen itsestäni kun pystyn :(

Oireet ennallaan. Toivotaan parasta!!

JOHELLE: Pojan kanssa meni hyvin :)

A kp24/27(?)

Eilen olin töiden jälkeen niin puhki, halki, poikki, lähes kuollut kanttura ettei puhettakaan että olisin jaksanut aukaista konetta. Päätäkin särki ja koko päivän oli ollut paha olo. Nyt hyvin nukutun yön jälkeen olo on vähän parempi. Tosin äskeisen aamupalan jälkeen piti muutaman kerran puhallella. Mutta eipä tullut ylös.

Tänäänkin pitelee taas kiirettä. Kohtapuoliin lähdetään käymään mun äidin hudalla ja siitä anoppilaan syömään. Sitte ajellaan Klaukkalaan kattomaan sitä mun kaverin pari kuukautta vanhaa tyttöä. Niin että pahoittelen jo etukäteen jos en illalla enää jaksa konelle tulla.

Selasin eilisen pinon sillai tosi nopsaan läpi. Tässä muutama kommentti.

Mariposalle suuret pahoittelut negasta! Mä olin niin varma että plussaisit kun oireetkin oli niin lupaavat. Täältä nyt lähtee sitte menkkojen alku säteitä ~~~~~~~~~~~~~~ Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon.

Fiikunan kotona nukuttiin yöt huonosti. Mä oon Marieelan kanssa samoilla ilnjoilla tossa unikoulussa. Lapset tosiaan tottuu helposti kaikkiin palveluksiin ja alkavat vaatia niitä vaan enemmän ja enemmän. Tämän olen myös oman poikani kohdalla huomannut. Meillä esikoinen siirrettiin nukkumaan omaan huoneeseen jo muutaman kuukauden iässä, kun itse en osannut nukkua muutoin kunnolla. Heräsin jokaiseen ähinään ja öhinään ja sinkosin sängystä ylös vaikka poika oikeesti olikin vielä unessa. Samoin jossain vaiheessa alkoi yöheräilyt, eikä poikaa tahtonut enää millään saada nukahtamaan omaan sänkyyn. Alkuunsa istuttiin pitkiä aikoja keskellä yötä sängyn vieressä pimeässä ja odoteltiin että nukahtaa. Kun sitte yritit ääntäkin hiljempaa kävellä pois poju heräsi heti ja alkoi taas huuto. Sitä aikamme katseltuamme päätimmä, että nyt loppui. Siitä eteenpäin kun poju heräsi kävimme vain hetken silittelemässä ja laittamassa takaisin pään tyynyyn. Sen jälkeen sanottiin että nyt nukutaan nyt on yö, tjsp. Huutohan siitä heti tietysti syntyi. Joka kerta sitten odotettiin hiukan pidempään ennen kuin mentiin takaisin silittelemään ja tekemään samat kuviot kuin edelliselläkin kerralla. Eikä kyllä mennyt sitten montaakaan yötä, kun tosiaan riitti vain se yksi rauhoittelukerta. Ja muistaakseni ne yöheräilytkin siitä sitten alkoi vähenemään.

Helppoahan tuo unikoulun pitämnen ei vanhemmille ole. Lapsen lohdutonta itkua ei ole kiva kuunnella. Mutta se ei lasta vahingoita. Pikemminkin hyvän unirytmin löytyminen palauttaa lapsen persturvallisuuden tunteen. Ja kaikki voivat taatusti paremmin nukuttuaan yöt hyvin.

Toki tämän on vain minun näkökulma asiaan, enkä minä ole mikään enkä kukaan sanomaan mikä juuri teille on parhaaksi. Mutta monet ovat unikoulusta hyötyneet, joten sillä voin sitä suositella. Niin tain näin, toivon että teidän yöt pian rauhoittuu. Tavalla tai toisella.

Nyt on pakko mennä kuivaamaan tukkaa ja valmistautumaan lähtöön.

mirulii 6+0 (jee taas yksi uusi viikko kasassa)

Eikä täällä kotona sen kovempi meno ole. Olen niiiiin tylsistyny. Vasta puoli tuntia sitten nousin sängystä ja puin vaatteet päälle. :)

Noh, jospa tämä lallatus tästä virkoaisi iltaa kohden....

MIRULII: Supervoimajaksuja! Ihanaa ku oot raskaana. :)

HÖNTTÄ: En saanut minäkään eilen siivottua. Ja nytkään ei kyllä huvita yhtään. Ihanaa asua yksin, voi olla niin possu ku ittestä tuntuu. Nautin nyt kyllä jäljellä olevista 10 päivästä ja sotken oiken urakalla. ;)

Niin eikös se LEANNA tänään palaile sieltä auringosta?

Taidan mennä takaisin peiton alle lukemaan vähäksi aikaa. Jos samalla saisi kehitettyä jonkun suunnitelman tälle päivälle. Nyt ois pyykkipäiväkin, kun viikonloppuna sähkö on halvempaa.. :D (yritän tosissani säästää kaikessa missä vaan mahollista, kun en pysty mitään maksamaankaan. Aika stressaavaa)

Mut hyvvää lauantai-päevää!!!

Mä oon Rakastunut - taaas! Tää ei voi olla totta - varmaan neljä kertaa oon parin kuukauden aikana rakastunut.

Eilen mietin kaikkee höppänää sängyssä. Yhtäkkiä tuli valtava ikävä miestä ja laitoin sille oikein lutusta viestiä menemään.. Nyt mun sydän on ollut ihan sykkyrällä koko päivän - mahassa kipristelee jne.

Ehkä tätä uudelleen ihastumista/rakastumista edesauttoi se, että meillä on ens viikolla rehvit!! *jänskättää* ;)

Laitoin miehelle eilen viestin johon kirjotin jotenkin näin: " Mitäs oot mieltä - Pitäskö meidän parisuhdetta vähän hoitaa..? Mennäänkö ens viikolla leffaan ja syömään.. jne. jne. pusitusta ja halitusta"

Eli mene mennään leffaa ja syömään joku päivä. Ihana sellanen jännittynyt olo.. Ihanaaaaa! :D

Loistavaa vkloppua toivottaa nekku - jolla on pepsodent virnistys varmasti koko päivän :D

onpas meillä olematon pino!!! =D Ilmeisesti on ihmisillä muutakin tekemistä pyhäinpäivänä kun hengailla netissä... ;)

Mä oon ihan katki, en ala tekee nyt tän pidempää pinoa, vaan menen laittaa jotain ruokaa.

Alko äsken mahaa särkeä ihan julmetusti, nyt se sit varmaan lopultakin räjähtää. =0

Tytön kaverit poistuneet Halloweenista ja hyvinhän niillä kaik meni. Sipsiä nyt löytyy joka nurkasta mutta muuten ihan iisisti meni.

Laitoinkin tytön kylpyyn sukeltelee et kuukahtaa toivottavasti paremmin yöunille ;) Pojalle ei varmaan ruokaa/iltapalaa saa upotetuksi, on syönyt ihan kiitettävän määrän herkkuja tyttöjen siivellä :/

JoHelle, sullahan tuplaus sitte olis jo ihan lähellä ellette sitte tosiaan yritä ensin sitä helikoa häätää pois :) Ihania matka suunnitelmia teillä *kateellisena täällä* ;)

Mutta juu, menen pesee tytön ja sitte menen itekkin samaa matkaa nukkumaan että aamulla jaksan kera pahoinvoinnin herätä. Tuleekin mielenkiintoinen matka bussissa olon kanssa :( Täytyy ottaa muovikassi jaffaplon seuraksi mukaan. Kunpa en paljastuisi -> sisko kun lähtee samaan matkaan ;) Mun äiti siis vaan tietää, ei kukaan muu.

Niin ja kummitytön äiti. Mut tuolta jälkimmäiseltä en voinu salata kun oksensin siis hänen seurassa ojanpenkalle puistoon mennes. Ja jos oisin sanonu et on vatsatautia, niin kukaan mun lähellä olisi enään :/

Ei mua tosin haittaa. Uskon edelleen et jos jokin menee vikaan, niin onpahan sitte myös tukijoita ympärillä :)

Ennen ku tulle jaarituksen jaarituksi niin poistun. Hyvät yöt jo ennakkoon kaikille ja huomen illal aikasintaan " sorvin" /koneen ääreen :)

Marieela 6+6 (huomen jo " maaginen" 7+0 ;) )

Jep,kunnon perheenäitee se istuu koneella,kun toiset siivoo...Siis mariposa,se mun siivous jäi sitten jotenkin kesken...:D Aloin pakkaan tavaroita reissua varten,siis yks yö ollaan reissussa ja tavaraa on hulluna. Miten se Leanna sai viikon romppeet mukaan...huh huh.No,mut kummiskin,siis piti tulla vaan toivotteleen hyvät viikonloput,palailen maanantaina kuvioihin mukaan. Piipaa,lähetä se ovis tänne nyt viikonlopuks,niin mää palautan sen sitten tiistaiks sulle ;DDDD Mut,hei hei ja voikaahan hyvin!!!!

Täällä on laiteltu parveketta talvikuntoon. Hain pari lyhtyä sinne ja kanervan amppeliin ja kalusteet roudattiin pois. Inhottavaa vaan kun täällä rannalla tuulee AINA joten vähän väliä saa olla sytyttelemässä lyhtykynttilöitä uudelleen.

Meilläkin olis nyt tilaisuus saada koiruudelle kaveri:) Sattumalta tuli juttua et yks työkaveri kasvattaa tota rotua ja sillä olis valkoinen urospentu vailla kotia. Ja lisää syntyy loppukuusta:) Oon aina halunnut tolle mustalle valkosen kaverin ja nyt oikein kynnet syhyy päästä ottamaan se pentu meille:) Mies vähän toppuutteli et jos nyt ensin odoteltais vauvaa ja sitte vasta katottais koira-asioita uudelleen, mut kun ei millään malttais nyt olla sitä ottamatta:) Vaikka järjellä ajateltuna niinhän se olis paras, ottais koiran sitte joskus kun lapsi olis vaikka 1v niin ei tulis kaikki tähän samaan rytinään. Se tuskin oppis edes sisäsiistiksi vauvan syntymään mennessä. Mut kiva kuitenkin nyt tietää mistä sitte kyselee valkoisia pentuja, niitä kun ei Suomessa kovin moni kasvata.

[b]Marieela[/b]: Hyi kamala mikä herätys:/ Toivottavasti kisat menee hyvin. Millon ootte ajatellu kertoa muille raskaudesta?

Mut nyt pitää mennä lallattelemaan tuonne ulos koiran kanssa. Hauskaa lauantaita!

mulla taitaa pää lahota kun luulin että eilen pinouduin, taisinkin sit vaan käydä kurkkaa mitä teille kuuluu. nukuin 12 tunnin yöunet joten ehkä se selittää tän lahoaivon.

Axe menikös mukavasti tukipojan kanssa?

Nekku ihanaa varmasti saada uusi marsu taloon :) mähän olen jonossa roborovskihamstereiden kasvattajalla ja vaikka nyt harvemmin mietin koko asiaa niin sit kun sieltä tulee viesti että olis pari pikkuista meille niin varmaan on ihan ku ois lapsi tulossa! on ne niin ihania.

Marieela voi kauhee mikä herätys sulla, ihan epäinhimilliseen aikaan. mutta kivat kisat varmasti! ja meijän tuplailu alkanee siis seuraavien menkkojen jälkeen, jotka pitäis alkaa lähipäivinä. tosin mulla on nyt ton vatsan tutkimukset kesken (minä tyhmä jätin viimetippaan lekuriin menon ja nyt tietty tuloksia odotellessa kestää..) ja lekuri oli sitä mieltä et heliko olis parasta hoitaa pois ennen raskautta mut ei välttämätöntä. mun olon kannalta olis vaan parempi. mutta kun se häätö ei tosiaan ole niin yksinkertaista mun tapauksessa joten katsotaan nyt miten käy kun tulee tulokset ja juttelen lekurin kanssa uudelleen.

Mariposa pahoittelut negasta :(

Nifkin tuuppa kertomaan siitä teiän Barcelonan matkasta jotain, oliko esim. sinne Sagrada famigliaan helppo mennä, onko metroa lähellä? kävittekö las ramblasin kadulla? oliko millasia putiikkeja ja millanen hintataso? missä hotellissa olitte..? me siis suunnitellaan sinne matkaa huhtikuuks, torstai-sunnuntai reissua vaan et pitäis ehtii pienessä ajassa näkee ja tekee paljon.

Mikäs on Neidin olo, voitko jo paremmin?? paranemissäteitä sulle!

sortsi etten nyt muista enempää!

Tyttö on jumpassa käytetty. Pitäs alkaa suorimaan paikkoja, tää jatkuva kuvotus vaan hidastaa mun elämää :(

Inhottavinta on että alan olee pirun ärtyisä/kiukkunen, johtunee varmaan jatkuvasta pahastaolosta ja ehkä hormonien yhteisvaikutuksesta :((((

Tyttö on kutsunut muutaman kaverinsa iltapvällä Halloweenin kunniaksi. Niin, nyt meillä sitte ekaa kertaa vietetään tavallaan Halloweenia, tai siis tyttö viettää ;) Nyyttäri systeeminä ja ihan extemporeena kutsuttu, joten luulen et pieneksi jää porukka kun viimetingassa kutsuttiin. Mutta ei haittaa, vähemmän sotkua ja eriäviä mielipiteitä kun vähemmän porukkaa ;DD

Siskonkin pesueineen pyysin syömään mutta oli jo ehtinyt tehdä aimo satsin ruokaa joten lupaili tulla iltakahveelle, ehkä...

Huomenna herätys klo 05 -> tytön jumpan aluekilpailut. Arvatkaas vaan kiinostaisko yhtään herätä aamuyöstä?? ;) Lähemme siis bussilla Mäntsälään kilpailuihin ja mies pojan kanssa tulee siskon miehen ja niiden loppujen muksujen kanssa perässä omalla autolla. Minä siis siskon kanssa mennään tyttöjen kans bussilla. (siskon vanhempi tyttö samas jumpas mun tytön kanssa). Olipahan sekavasti selitetty ;)

Mutta nyt siis siivoilemaan ja sitten tekemään muutama musta hämähäkki koristeeksi. Hämähäkinseittiä levitinkin jo koko tytön huoneen täyteen ;D

Mukavaa vkonloppua. Tulen aina kun kerkeän ;)

Marieelakin jo kohta on hereillä! Tsemppiä päivään ja onnea kisoihin tytölle!! Kiva kun sä jaksat järkätä tytölle ja kavereille kekkereitä noin usein!!

Ja mä oon täällä ketutuskäyrä katossa: siis apua, missä ihmeen lastentarhassa mä oon töissä: tai siis yks työkaveri on kyllä niin kinderkarden tasoa että voi kiesus.... mä en kestä enää... menee taas kokoyö sen jälkiä korjatessa!!

Mariposa: ihan fiksusti sähköä käyttelette ja sietää varmaan käytelläkin: on se senverran kallista!! Mä rakastan sitä takkatulta: must on niin ihana olla isällä/mökillä ja sytyttää heti aamusta tuli takkaan ja tuijotella vaan siinä lämmössä eteensä!!

Leanna: tervetuloa takaisin reissusta!

Axelle hyvää harjoittelua ja koitahan päästä pian nettipimennosta " sivistykseen" :) plussauutisia sitten vaikka tekstarilla jollekin jos ei muuta!!!!! meitä ei saa pitää pimennossa!!!

Katzu: voi hitsi: mä oon kanssa aina ihan sulaa vahaa kaikista eläinten pennuista, ottasin varmaan sata kissaa ja koiraa jos ne pysyis aina suloisina pikkupalleroina!!

Piipaa: sä oot taas ollu reipas ja leiponu... *ihan kade*

Nyt vissii pakko alkaa sotkuja setvimään ja sitten saa näitä ilolientälatkineita paimentaa kokoyön... *miettii taas ammatinvalinnan järjellisyyttä*

Huomenna sitten taas pyhää vietätään!! Baibai!!!

Miitsu ihan muutaman minuutin päästä 8+0

PIIPAA: Ihan siitä asti kun olen täällä miehen talossa näitä kotihommia tehnyt ja kuullut että yö/viikonloppusähkö on halvempaa olen laittanut sitten esim tiskikoneen päälle sillon kymmeneltä kun se halvempi aika alkaa, ja vielä kun ei tarvi pyykkiä pestä ihan joka päivä (kun ei siis VIELÄ ole pieniä sottapyttyjä;)) niin viikonloppusin hoitanu he hommat. Sähkölämmitys on meilläkin,ja tällä hetkellä( ja mahd. pitkälle talveen) lattialämmitys lähtee myöskin päälle sillon kymmeneltä, ja aamulla/päivällä lämmitetään takkaa. Ja mikäs sen mukavampaa kun takassa räiskyvä tuli näin syksyn pimeillä. :) ...Ja siitä tulee jotenkin erilaista lämpöä.. lämmintä lämpöä. ;)

Noniin, innostuin näköjään ihan luennoimaan meidän perheen sähkön käytöstä. ;D Sitä se tekee kun täällä yksin taas hiimaillu koko päivän. Miehellä on onneksi enää vain 2 päivää palvelusta ja sitten se ajaa tuulispään lailla uljaalla pippelinjatkeellaan mun luo!!!!! :D

Mut nyt meen nukkuun. Öitä kaikille ja olikos se Miitsu yövuorossa..? Hyvää työyötä nyt kuitenkin! Jos et ole niin säästä toi seuraavaan yövuoroon. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat