Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (12)

edellisestä viestistä meni alkukin jo niin pieleen etten tiedä missä se edes on.

PauliNea; älä katoa minnekään, on ihana lukea sun viestejä :)

Oma napa teki killerin, viimeöisen jälkeen ei siis ollut mitään kipuja, ei mitään!! Yleensä muutaman pvän kipuilen ennen tätiä - tänään sitten kaikessa rauhassa lampsin vessaan ja totesin tädin iskeneen oikein kunnolla...suorastaan tulvin...niinkuin viimeksikin, eikä sitä aiemmin ole tällaista ollut. :( tänään siis siirryttiin kp1/28-30 että ovista ootellaan, josko sen tässä kierrossa bongais.

Tappert, joka ei tajunnut kärsiä edes PMS;stä...perin juurin outoa.

Tappert:onneksi taudista paranit!Yhdyn edelliseen,että nega voi yhtäkkiä muuttua plussaksi!!!Älä vielä anna tädille periksi!

QueenBzZ:mulle on kerran nuoruudessa käynyt samalla tavalla ja olen lukenutkin,että jossain tapauksissa kohdun limakalvo ja kohdun senhetkinen verihyytymä kertymä voi tulla ulos kokonaisena.Sitä edeltää kovat menkkakivut=supistukset.Tämän jälkeen vuoto on niukkaa ja menkat jäävät lyhyeksi,koska koko limakalvo vuoti ulos kerralla.Jos on runsaat kuukautiset,niin tällaista voi tapahtua useinkin.Jos vuoto jatkuu rajuna,niin heti pitää lähteä sairaalan ensiapuun!Mikä sun vointi on tällä hetkellä???

Fiorellalle toivon oikein hyviä tärppipäiviä ja tehokkaita lääkkeitä,jotta plussa tulee tässä kierrossa!Onneksi sait hoidon ja näin nopeasti!+++onnea toivottelen+++

Laralei:nyt piinaan täällä sormet ristissä sun puolesta++++++

Missäs muut piinailijat?? +++plussia odottelen,kun niin yksinäiseltä tuntuu tuolla toisella puolella!!!

Eiliseen pinoon kirjoittelin mieltäni askarruttavasta asiasta.Olen vähän arkaillen kirjoitellut tänne,koska en tiedä,miltä teistä tuntuu?Jos teistä tuntuu pahalta tai ahdistavalta tai raivostuttavalta tai...muuten vain mun plussaaminen aiheuttaa pahaa mieltä,niin kertokaa ja pysyn pois.Tietenkin haluaisin pysyä Ensikoissa ja teidän tuttujen parissa,mutta ymmärrän jos koette mut .... äh vaikea selittää.Toivottavasti ymmärrätte,mitä kyselen? :(

T: PauliNea Rv4+5 epävarmana paikastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paulinea:musta on ainakin tosi kiva et käyt täällä kirjottelemassa!! enkä usko et muitakaan ärsyttää,täs porukas tuntuu olevn niin kivoja tyyppejä.mä toivon et sun raskausaika sujuu loistavasti ja haluun mielelläni lukea kuulumisiasi:) ja sä voit tulla heittelee tänne puolelle aina plussasäteitä.sellast taikapölyä:)

mä oon varmaan saanu sen Tappertin mahataudin..oon joutunu ravaamaa koko päivän vessas..jos tää täst ohi menis.mä pystyn onneks kuitenki syömää.et tulee vaan toisest päästä:( kiinnostavaa.. heh.

no mut iloista lauantaipäivää enskareille!! :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hui miltä kuulosti toi QueenBzZ:n hyytymä!Toivottavasti voit jo paremmin :)

Ja plussaonnee kaikille piinailijoille!Missäs Ull-Maij on?Ja mooli ja muut kamut?

Tänne ei ihmeempii.Taitaa olla hiivatulehdus...välil tuntuu et ihan varmasti on ja sit taas välil et ei.No johan se oli aikakin ku ei varmaa vuoteen oo ollu.Kattelen viel huomisen miltä tuntuu ja jos ei mee ohi ni kaitse on se hiton puikko käytävä ostaa.Se on vaa mun mielestä aivan törkeen kallis se canesten kerta-annospuikko....Ja valkkaria senku tulee...joku häikkä tuol alapäässä joka tapaukses on...mut tänää ei oo enää tullu vaaleenpunasena eikä vertakaan :)

Hyvää lauantaita!!!

-Pepsis kp21/25(24-26)

Tuntuu kyllä launatai pidemmältä, kun on pyhäpäivä; käytiin kaupungilla kahvittelemassa ja kaupassa eli ei mitään kauheen aktiivista toimintaa täältä suunnalta..

Luin jostain palstalta [b]QueenBzZ[/b] että joku oli kokenut saman kun sä, eli oli tullu iso kalvollinen klöntti ihan itsestään pois. Tosin tää oli tapahtunu synnytyksen jälkeen, mut lääkäri oli sitten selittäny, että joskus saattaa kohdun limakalvo tulla pois isona klönttinä ja jos vuoto ei jatku runsaana, niin ei tarvitse välttämättä hakeutua lääkärin hoitoon. Eli siis oon kuullu samaa kuin PauliNea tästä asiasta.

Ei kun uuteen kiertoon vaan [b]Tappert[/b], toivotaan ettei tätiä näy ens kerralla. Tikutatko sä muuten?

Eikös se ollu [b]Laralei ja Pepsi[/b] jotka ainakin vielä piinaili?? Kohta päättyy teidän piina ja toivottavasti niihin ++++++ uutisiin. Koska meinaatte testata?

Mulla itellä on vielä oviksen odottelu vaiheessa, eli ens viikolla varmaankin alan tikuttaan. Ja kyllä petyn jos en nyt ovista tuukkaan, kun viime kierros tuli ihan selkee ja mä vaan hämäännyin, ennen kuin tajuttiin " toimia" . No, virheistään oppii, sanotaan.. ;0)

terveisiä -wäiski-

Tulikohan plussia nyt varmasti tarpeks että kaikille riittää. ++

Alotetaas vaikka;

QueenBzZ; siis oliko täti jo kaks viikkoa myöhässä (kato kun mä en yhtään tajua mitä oon lukenu)? Voisko tuo olla kuitenkin ollut km? Kun kyllähän noita hyytymiä aina välillä tulee, mutta että noin iso? Jostakin täältä olen kyllä lukenut samanlaisesta, mutta en kyllä muista mikä siihen oli selityksenä, vai löytyikö edes mitään. Jostakin vanhoista viesteistä voi vielä löytyä. Toivottavasti olo on nyt parempi.

omanapa; kp29/28-30 testasin aamulla Aconilla puhtaan negan, kuten arvata saattaa.

Eilisen mahataudin jälkimainingeissa heräsin yöllä ihan älyttömään alavatsakipuun, siis ihan puhtaasti tätioireita mutta triplasti pahemmalla kivulla - en halunnut herättää avokkia joten en päässyt sängystä ylös ja hakemaan särkylääkettäkään. Hiljalleen se helpotti ja ehdin jo itkeskellä että nyt täti tulee...vaan eipä näkynyt aamulla, eikä ollut kipuja eikä muitakaan oireita.

Eilisen Top2 oli vatsataudin kivut ja kumma kohdusta jompaan kumpaan nivuseen " vetävä" kipu, melkein kuin kramppi mutta heikompi.

Tänään on jo leipäpalat pysyny sisällä ja muutenkin terveempi olo. Kohdun tienoilla tuntuu yhä jomotusta ja vihlontaa niinkuin viimeiset kaks viikkoa.

Yrittäkäähän te loput piinailijat plussata!!

Tappert jää odottelemaan tätiä :(

olipas aivan mahtava nukkua pitkään :) en muista koska olen nukkunu näin makeasti..

queenbuzz: kuulostaa kauhealta! mie ainaki olisin juossu kiireen vilkkaa sairaalaan tai ainaki soittanu. se kyllä olisi voinut olla km, mutta aika kumma kun ei niissä testeissä ollu mitään.. =O

tappert: hienoa että kuiten voit jo paremmin, mahataudit on hirmu ikäviä.. ja negahan voi aina muuttua plussaksi ;) mutta jos ei muutu niin toivotaan että täti tulee nopeasti ja pääset uuteen kiertoon :)

täällä mennään kp14, olin siis vähän ajassa jäljessä eilen.. muistaakseni sanoin että tuolloin oli kp12.. no nyt kuiten on jo 14 menossa. huomenna aloitan sitten ne terot, hui jännittää minkälaisia sivuoireita niistä tulee..... ovista ei kuulu testien mukaan vieläkään.. voiko se tapahtua vaikka testit muuta sanois... no selviäähän se ainaki sitten verikokeista viikonpäästä, luullakseni.

mites ne muut testaajat?? onko uutisia?

plussaonnea heillä kaikille tasapuolisesti!!

queenbzz:hui kamala.toivottavasti voit nyt hyvin.ei kuulosta kyllä kovin kivalt.mäkin aattelin samaa ku tappert,et jos se ois ollu km.. mut en tiiä,en o ikinä kuullu vastaavanlaisest.hyviä vointeja sulle siis:)

tappert:toivottavasti oot saanu mahataudin jo karkotettua,se on niin inhottava tauti..mut aattelin täs,et ehkä ne onki raskausoireita:)

peukut pystyssä!

missäs muut piinailijat?mitään uutisia?

mulla kp 27 tai 28/28,alkaa jännitys olla huipussaan..toivo elää vielä:)

+++++++++++++++++++++++ONNEA KAIKILLE!!!!!!!!!! :)

Juu, menkat oli siis 2viikkoa myöhässä kun sitä joku kyseli..ja voishan tuo kamaluus km tunnusmerkitkin täyttää..mutta 2 negaa testasin viime kierrossa..tiedä tästä sitte:(

Paulinea: tuo sun diagnoosi täsmää kyllä senki takia aika hyvin että menkat loppu eilen ihan yhtäkkiä kp3..yleensä täti pakkaa laukkunsa vasta kp5 paikkeilla..no olo on joka tapauksessa nyt normaali ja tuo yökötys takana..uuteen yritykseen mars!:) pysyttele vaan meiän parissa..ehkä yks plussannut tuo hyvää onneakin:) ..ja sun raskaus kuulumisiakin on vaan kiva lukea:)

Mukavaa vklopun jatkoa kaikille ja pitäkää tuo kuvottavan kamala täti poissa:) Mulla nyt tätifobia ainaski seuraavat 9kk;)

tottakai me sinut halutaan pitää enskoissa!! ja olen itse monesti miettinyt että jos meitä enskoja olis enemmän plussanneita niin vois vaikka tehdä oman pinon sitten odotuspuolellekin. mutta yksin on varmasti tylsempi olla siellä pinoilemassa :( mutta toivotaan että saadaan viimeistään ensi viikon aikan niin paljon plussia aikaiseksi että tätäkin voisi vakavasti harkita ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat