Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joidenkin mielestä jos on hieman parempi merkki (esim tuossa toi Legon college) niin siitä voi pyytää lähes mitä vaan.... tuostakin puserosta huomaa selvästi että on aika vanha jo... no mut kaikki tekee omalla tavallaan totakin hommaa! itse en ikinä laittais myyntiin mitään roskaa!

kaupitella yksittäisiä ylihalpoja ja paskoja tuotteita tolleen ja vielä kuvata niitä. Toisaalta ihailtavaa yrittäjyyttä, vaikka vaivanoalkkaa ei taida pahemmin tippua.

Olen laiska. Mä vien meidän vaatteet 2 kertaa vuodes kirppikselle ja myyn hyvää ja halvalla ja saan noin 160 euroa per kerta.

Veisin tuommoiset paskatuotteet vaatekeräyslaatikkoon tai roskiin, eihän niitä kehtais kirpparillekaan viedä. Tai ei meillä edes ole tuollasta roskaa.

Vierailija:

Lainaus:

Itse olisin heittänyt noi roskiin jo KAUAN sitten ja hankkinut kyllä joka lapselle ihan omat ja ehjät/siistit kerhotossut! Vielä luulee myyjä, että joku MAKSAISI noista min. 1,20 euroa???????? Ei jumankauta, olen oikeesti järkyttynyt!

Kun niistä pitäis ensin huutaa se minimi eli 30 senttiä, postikulut 80 senttiä ja tällä hetkellä lähtöhinta 10 senttiä. URPO älä käy arvosteleen!!!!!!!!

ole mikään roskis! USkomatonta. Itse myisin samaan hintaa kahdella lapsella ollet mutta täysin ehjät samanlaiset tossut, noin rikkinäiset roskiin.

katselin eilen viimeksi huutonettiä, kurkkien lasten vaunuja ja rattaita.

Silmiini osui Emmaljungan kulahtaneet, aivan järkyn näköiset vanhat tuplarattaat, joiden lähtöhinta oli 350 ¿.

Eikö ihmisillä ole aavistustakaan siitä, mikä jonkun tuotteen TODELLINEN arvo on? Ei siltä vaikuta.

En tiennyt itkeä vai nauraa, lähinnä säälitti myyjän epätoivoinen yritys rahastaa moisilla auringon polttamilla rotiskoilla =)

Meitä on moneksi =)

Itse olisin heittänyt noi roskiin jo KAUAN sitten ja hankkinut kyllä joka lapselle ihan omat ja ehjät/siistit kerhotossut! Vielä luulee myyjä, että joku MAKSAISI noista min. 1,20 euroa???????? Ei jumankauta, olen oikeesti järkyttynyt!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat