Seuraa 

Pitkän taustailun jälkeen tuun kysäsemään.:) Tossa aamusella tuntu kummallinen menkkamainen jomotus, ei minkään supistuksen yhteydessä vaan mun mielestä vaan jomotti. Mua on supistanut paljon ja pitkään (ei kipeesti), olin ennen äitiyslomaa jo pitkään saikulla sen takia. No, sitten vähän ajan päästä tuli vessassa vähän sellasta valeenpunasta limaa, mitä ei kyllä ole ennen tätä ollut. Onko se nyt limatulppaa vai mitä? Mahakin on kaiken huipuks vähän sekasin. Muistan täältä lukeneeni, että monella on ollut maha sekasin ennen synnytystä, niin sen takia sekin mietityttää. Soitin kyllä naikkarille ja se kätilö sanoi, että todennäköisesti kohdunsuulla on jotain ruvennut tapahtumaan. Pitäis vaan ottaa rauhallisesti ja tarkkailla vauvan liikkeitä ja jos tuntuu vaisulta niin mennä näytille. Tai tietysti sitten, jos alkaa säännöllisesti supistaan. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja onko sitten mitään tapahtunut? Mulla siis viikkoja 35+3. Sen takia näitä juttuja mietin, kun laskettuun aikaan olis vielä jonkun aikaa ja kun ekaa kertaa asialla niin kaikki on aika uutta.

Mukavaa viikonloppua toivotellen

Ekku

Kommentit (1)

Mutta limatulpan irtoamisestakin joillakin menee parikin viikkoa synnytykseen. Joillakin limatulppa irtoaa vähitellen.

Onnea matkaan joka tapauksessa :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat