Seuraa 

Tarvitsisin kavereita motivaatioon, jotta saisin nämä n. 12 kg pois. Kotona 1 v-kaksospojat ja tuntuu, että lähes koko vuoden olen kokeillut kaikenlaista laihdutuskonstia, siinä kuitenkaan onnistumatta. Onko heimolaisia, jotka olisivat valmiit TAAS yrittämään? Mulla paino tällä hetkellä 75 kg ja pituus 172 cm ja aattelin, että pääsisin lähelle sinne 63 kg. Viestiteltäs täällä ja ilmoittauduttais aika ajoin??Huomenna olisi taas maanantai ja laihdutuksen aloitus...

Kommentit (4)

Mulla laihdutus taas tauon jäkeen vauhdissa nyt on 2viikkoa pian takana(maanantaina) ja minä ilmoittelen tuossa sisunaiset ryhmässä, joten aattelin, että jospa haluaisit liittyä sinäkin siihen porukkaan?!

Jos ryhmä tuntuu sinulle oikealta niin olet enempi kuin tervetullut mukaan, sillä ryhmämme on lähiaikoina hiukan hiljentynyt, koska muutamat ovat päässeet jo tavoitteeseensa ja muutamat muuten vaan " hiljentyneet" ;o)!!

Itselläni on urakka vasta aluillaan ja pudotettavaa ainakin 16kg vielä, joten tsemppikavereita kaivataan aina..tulee laihduttelusta paljon mukavampaa siten ;o)!!

t.Körömölli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat