Vierailija

Työntekijä joutuu menemään sairaana töihin (lääkäri kirjoittanut viikon sairasloman), koska lähin esimies vihjaa, että sairaus on itse keksittyä ja säestää vihjailuaan äänekkäällä huokailulla, sijaisten saamisen vaikeudesta vaikeroinnilla ja arvailulla siitä, onko sairaus itse aiheutettua huonoilla elintavoilla?

Taidan ottaa liittoon yhteyttä. Se tosin tulee merkitsemään työurani päättymistä tuossa yhteisössä (olen määräaikainen), mutta hälläpä väliä, tarkemmin ajateltuna.

Kommentit (8)

Ota vaan liittoon yhteyttä. Eikä sekään pahaksi ole, jos sulla on kanttia sanoa itse esimiehellesi, että koet tuollaisen kohtelun kiusaamisena ja että jos se ei lopu, lakimies ottaa yhteyttä. Kyllä se on työpaikkakiusausta. Älä anna polkea itseäsi, ei tuollainen lopu jos et tee asialle jotain.

Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun joudun sairaana menemään töihin. Sama huokailu ja piilovittuilu nimittäin alkaa myös silloin, jos joudun hoitamaan sairastunutta lasta kotona päivän pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

erittäin huonoa johtamaista, josta kannattaa valittaa esimiehen esimiehelle. Itse teet päätöksen siitä, uskoto lääkäria ja esimiehesi huokalilua. Kun suostut esimiehen huokailujen alla palaamaan töihin, vähättelet itsekin sairauttasi, eikös vaan? Eli myönnät hänen olevan oikeassa epäilynsä suhteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat