Vierailija

Olen vasta ekaa kertaa laittanut kamoja huutonettiin, ja heti tuli " onelmia " . Eli antakaapa neuvoja ja ottakaa kantaa.

Asetin elien sulkeutuneelle kohteelle aika suuren hintavaurausen Huudot jäi ihan likelle tuota varausta, joten minulla niinkuin ei ostajallakaan ole velvollisuutta tuotetta myydä / ostaa. Ajattelin kuitenkin luopua tuosta kun en itse sitä enää tarvitse.Kyse on kuitenkin mekkituotteesta, joka on hyvässä kunnossa. Hinta oli kuitenkin hieman alle kolmannes uuden tuotteen hinnasta.

Tietenkin tuntuisi oikealta tarjota tuotetta korkeammalle huutajalle, siihen hintaan mitä huusi, mutta kun kävin katsastamassa ko nikin tietoja, niin vaikuttaapai aikasta " shopparilta " . Ja näistä en itse henkilökohtaisesti perusta. Miten oikesta voi olla niin, et jollakin olisi satoja .. siis satoja melken kuin uusia vaatteita omilta lapsiltaan tai itseltään pieneksi jäänetä. Itse henkilökohtaisesti ajattelen myymisen olevan kirpputori periaatteella, et mitä en tarvitse se sille joka tarvitsee kohtuuhintaan.

Voinko tarjota tuotetta muille huutajille, jotka kuitenekin jäivät tuon alle? Heistä ei eilisen kohde sulkeutuu ilmoituksen jälkeen tietenkään tullut huutonetin kautta ilmoitusta. Miten ottaisin sitten heihin yhteyttä ? ( klikkaamalla nikiä ? )

Ja miten he ( siis miten itse jos olisit ko huutaja ) tälläiseen yhteyden ottoon suhtautuisitte ?

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat