Vierailija

esim. baarista kotiutuessa. En kaipaa vastauksia: " no en oo ikinä juonu ja imettäny ym. tuomitsijoita" terv. nimim. siideriäkin imettäessä juonut...ja vielä samaan aikaan! HUI! =)

(olen ekaa kertaa lähdössä illanviettoon vauvan jälkeen)...ja kaikille tiedoksi vielä että vauva on silloin 4kk.

Kommentit (11)

n. 12 %. Sen sijaan veren alkoholipitoisuus ei ole 12%, vaan enimmilläänkin promilleja, 0...3 (joka on jo sairaalareissu).

Rintamaidon pitoisuus on siis promilleja, sama kuin veressä, ei prosentteja kuten itse juotona.

Pidä kuitenkin huoli että kun tulet kotiin, niin joku on vieressä kun imetät vauvan. Ja vain sen takia että käsittelet veuvaa oikein ja ettet nukahda vauvan kanssa kun olet humalassa. Kannattaa kyllä otta se pumppu mukaan koska muuten voi tulla äkkilähtö kotiin juuri sen kovan maidonnousun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onhan tämä ainut kerta vuoteen kun lähden ulos... Kyllä joo mä voin limuakin juoda, kunhan se on terästetty kossulla, heh hee.

Kiitos muille asiallisista vastauksista, lupaan olla varovainen! =)

Ota vaan saarnana, mutta ihmettelen ettetkö voi juomatta käydä ulkona? Nauti vaikka limua.

Jos ei juomatta jaksa sen vertaa olla, niin sinuna harkitsisin siirtymistä pullomaitoon...

Kuten joku kirjoittikin, niin kovaan känniin et pysty itseäsi juomaan, että maitosi juomisesta olisi vauvalle haittaa - paitsi tietenkin jos kyse päivittäisestä kaatokännäyksestä, mitä en suoranaisesti sinun viestistäsi aisti ;) Juomisesta varoitellaan siksi, että vauvan käsittely humalassa voi olla vaarallista. Ja ehkä siksi, koska pyhän äitiyden kuvaan ei vain sovi humala. Mutta se ei minua ainakaan satu kiinnostamaan.

Muistaakseni kirjoitin alkuun, etten kaipaa kirjoittelua tuomitsijoilta! Kiitos muille asiallisista vastauksista edelleen, mies on kyllä kotona kun tulen, joten hän huolehtii...ja muistutuksena kaikille, ettei tässä nyt ihan mitään räkäkännejä olla vetämässä vaan ihan normi illanvietto (ehkäpä 4 siideriä, jos kestän sitäkään vuoden ottamattomuuden jälkeen)

ap

alkoholin määrä rintamaidossa on niin häviävän pieni. On aivan sama onko sitä 0.5 promillea vai 1 promille. Ei vauva siitä päihdy :)

Mutta tosiaan, kannattaa olla varovainen vauvan käsittelyssä. Vauva-aika on raskasta ja sitä on normaalistikin aika väsynyt. Muutaman oluen jälkeen voi nukahtaa turhan sikeästi jos imettää makuullaan.

Kannattaa myös varoa ettei maito pakkaannu. Olut ja alkoholi nostattaa maitoa ainakin mulla tosi runsaasti, joten olen tyhjentänyt rinnat baarissa kerran ja sitten vieläl mahd kotona.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat