Vierailija

tyylitajua? Oletteko nyt ihan varmoja, ettei vain olisi teidän omaa kuvittelua? Mitä miehenne hänessä näkee? Nyt ei ymmärrä! Maailma on täynnä kauniita fiksuja naisia, ja sitten miehenne ihailee jotain Mette Mannosta?

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja se ei tod. ole mikään " tantta" . itse taidat olla sellainen ja vielä katkera siitä että miehesi (jos sulla on..) ihailee ja haaveilee myös Metestä. :)

mutta eipä ole mun vika mistä mun mies pitää. Siis ettäkö naisten mielestä miesten mielestä tai jotain? Sit se tanttapuoli (?), ei varmaan olekaan mitään pukeutumis/esiintymisohjeita tuolla kolmosen uutistoimituksessa... Ihan on Mette itse valinnut vaatteensa ja meikannut naamansa, juu juu.

...että miehetkin on yksilöitä :) Tuolla toisaallahan joku Pirtelö vaahtosi et kaikki miehet tykkää vähän hutsahtavasti pukeutuvista naisista (korkokengät, minari, verkkosukkikset ja pakkelia jne jne) ja joka muuta väittää niin valehtelee :)) Se herätti kamalasti kohua ja raivokkaita vastaväitteitä.

Ja tässä ketjussa nyt sitten sekään ei kelpaa että moni tykkää Metestä joka pukeutuu ihan hillitysti ja on melko tavallisen oloinen :)

Menkääs nyt vähän itseenne hyvät ihmiset, meitä on monelaisia ja mielipiteitä kans, olen mäkin törmänny useisiin miehiin joiden mielestä esim. stringit ei todellakaan ole seksikkäät, jotka tykkää pulskemmista, joita ei yhtään innosta huora-look ja niin eespäin (ei siis mun poikäystäviä joten niil ei siis nähdäkseni ollu mitään tarvetta valehdella mulle, vaan muita miespuolisia tuttuja, poikaystävien kavereita jne.)

Mun mielestä on kiva et jokaiselle löytyy joku ihailija, eiks vaan? Erilaisuus on rikkautta ja on kiva et ihmiset tykkää erilaisista. Mieltymyksiä on monia.

Frostell ja ulkomaisista erinäiset huippumallit. Pidän itsekin näitä naisia kauniina ja seksikkäinä, täysin toista luokkaa kuin meidän kaikkien olohuoneeseen tuleva naapurintyttö-Mette. Mutta ihan rauhassa, ehkei miehillänne ole muita naisia nimetä. Ehkä ette anna asenteellanne heidän edes katsella muita naisia? Mettehän nyt tulee väkisin jos haluaa säätä katsoa, aika paha kieltää sekin mieheltä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat