Seuraa 

Ketäs kaikkia meitä nyt onkaan? Tinuri, Soturi, Morre ja mie l. Mimo. Kuulumisia?

Meillä poltetaan uunissa roskia ja koko kämppä käryää :D On niin tyyni päivä, ettei hormi vedä ja savut tulee sisään. Mie pakenin tänne tietsikkahuoneeseen kissojen kanssa ja ukko yrittää epätoivosesti tuuletta.

Meillä siis yritetään ekaa lasta 9. kiertoa. Nyt on kp 4/27-28. Teillä muilla taisi olla jo lapsia?

Satanismista: Kyllä mie olen sen aina mieltänyt pakanauskonnoksi, vaikka itse olen omassa uskossa selkeästi tuonne luonnonläheisempään suuntaan kallistunut.

Kommentit (4)

mimoniandra:

Lainaus:

Nyt on kp 4/27-28.

Täällä sitä pikkukakkosta on pidempään mietitty (ja päätöskin tehty, että yritetään), josko vaikka tässä kierrossa uskaltautuisi yrittämään. *tirsk*

Kyllä mäkin sen aina lasken pakanuudeksi. Se kyllä riippuu vähän ajattelijasta. Toiset ovat sitä mieltä, että koska satanismi on pääasiassa elämänfilosofia enemmin kuin uskonto, niin sitä ei pakanuudeksi voi laskea. Hankalaa :D

Tänään ei ole ollut ohjelmassa mitään järkevää. Tekisi mieli tehdä kauralastuja, kun makeahammasta kolottaa. Lapsen päiväuniaikana pelasin juuri GameCubea (että mua välillä lapsettaa! :D), olen koukussa Zelda Wind Wakeriin.

Seuraavaksi voisi vaikka viihdyttää itseään tiskaamalla :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä kävi pikkupojat porukalla karkkia ruinaamassa :D Eka kerta ikinä! Onneks oli karkkia varastossa. Pojilla oli vesipyssyt mukana, olisi ilmeisesti saanut suihkun, jos ei karkkia olisi löytynyt :D

Tinuri: Myö jänskätetään sitten yhdessä :)

Meillä vietettiin kuoleman juhlaa jo Samhainina. Tänään kyllä varmaan lähetään hautausmaalle kävelylle, kattelemaan hautoja ja kynttilämerta. Hautausmaat on kyllä niin kauniita just pyhäinpäivänä ja jouluna.

Tässä viihdytän itseäni päiväkahveja odotellessa. Mies ja tytär lähtivät ulkoilemaan hetkeksi. Eipä erityisempää näin " vainajainpäivänä" , muistellaan suvun edesmenneitä. Aika on juuri sellaista, että on hyvin ohut verho meidän ja poismenneiden maailman välissä. Kynttilöitä poltellaan.

Toivotellen Mimolle tärppionnea ;D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat