Vierailija

Meillä on auto myynnissä ja nyt ostajaehdokas soittelee ja haluis tehdä kaupat jo tänään.Haluis tinkiä vielä lisäks hintaa...Hinta on jo nyt tingitty sen mitä on tingittävää ja tää ostaja haluais että meidän pitäis ajaa puolväliin heitä vastaan.Välimatka 200km ja kaupat pitäs tehdä käteisellä tänään.Tarvii kuulema autoa ma, kun he myivät omansa tänään pois.Mua pelottaa kauheesti joutua kusetetuksi tässä asiassa.Mistä sen tietää, onko heillä oikeaa raha ja toi, että kaupat pitäs syntyä tänään jossain ihme paikassa jossain hevon kuusessa!!!!

Kommentit (13)

kyttäsi sitä jostain bensiksen ikkunasta.

Toista kertaa en samaan halpaan mene ja samaa neuvon sullekin. Sinä myyt, joten sulla on valta. Jos hän haluaa ostaa auton TODELLA, niin vaivautuu kyllä paikalle, vaikka olis 200 km.

Ja kyllä ostaja tulee ihna itseauton hakemaan! Jos noin kova tarve on auto saada, niinvarmasti tulee ja ostaa pyytämällänne hinnalla!

Ostaja vain koettelee teitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

perkule, mies on nyt sitten lähdössä sinne johonkin korpeen tekemään autokauppoja veljensä kanssa.Sanoin, että turha tulla mulle itkemään jos siltä huijataan auto tai sillä on yhtäkkiä 10 000 euroa leikkirahaa.Että pistää vihaksi!!!!!!! Jos ois puhtaita jauhoja ostajalla, niin sille varmasti kävis joku arkipäivä ja jossain esim pankissa, tehtäis kauppa.Että tietäis, että raha on varmista oikeaa!

Minkä vitun takia mies ei voinut tehdä noita kauppoja maanantaina.Jos ostaja on kiinnostunut, niin ois se siihen suostunut.Mut ei, miehen pitää nuolla ostajan persettä ja varmaan alentaa hintaakin, vaikka oltiin sovittu yhdessä minimihinta.Mä en sulata tätä sen käytöstä ollenkaan.Se oli mun käyttöauto,vaikkakin oli paperilla miehen omistuksessa.Tarkoitus on ostaa tila-auto sen tilalle.Mut miks sen piti hoitaa näin? en ymmärrä....Oon surullinen ja hyvin hyvin v.ittuuntunut!!!!

- ei käteistä !!! Tilisiirrolla tai shekin kanssa maanantaina yhdessä pankkiin. Ei helvetti että vieläkin ihmiset menee käteisellä tollasia summia liikuttamaan. Ihan saa miehesi syyttää itseään, jos jotain käy. Ja aika usein on käynyt. Ei se väärä rahakaan ole kovin harvinaista. Itse olen törmännyt euroaikana n. 20 kertaa vääriin seteleihin. Ne menee valtiolle ja mitään ette saa takasin.

t. pankissa töissä oleva

Kaupat tuli huoltiksen pihalla.En suostunut siihen, että senttiäkään enää tingittäisi hintaa ja se onneksi piti.Huoltiksella on joku laite, jolla voi tsekata, onko setelit oikeita.Kuulema oli.Itsekkin katsoin, kyllä niissä oli vesileimat, se hologrammijuttu ja se raita nyt ainakin.Mies heitti mulle yhden 500 euron setelin ja toivoi, etten jankkaisi tästä asiasta enää...Nyt ollaan sovussa.Menen silti näyttämään omaa seteliäni pankkiin...Nyt ollaan sitten yhden auton varassa.Tällä myydyllä autolla oli mulle tunnearvoa, mies osti sen mun käyttöön kihlalahjaksi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat