Seuraa 

Olen ihan pulassa kun en keksi mitä kivaa tarjoaisin pojan viisi vuotis synttäreillä.juhliin on tulossa lauma saman ikäisiä tyttöjä ja poikia.

kakku olis tietenkin perinteinen, mutta meidän herra ei tykkää täytkakuista...joten?

ja mitäs ohjelmaa keksisin noille energia hirmuille?

te joilla paljon kokemusta,auttakaa please....

Kommentit (2)

Lapset ykkäävät myös suolaisista jutuista, meillä suosiossa ovat olleet cocktailtikut, joita voit painella kaaliin ja tehdä sille vielä silmät ja suunkin, harmi ettei mulle ole kuvia niistä. Pizzapalat ovat myös tykättyjä. Samoin possupiirakat, joista mulla on kuva omalla sivullani. Kääretortusta olen tehnyt joskus " kakun" kuorruttamalla vaaleanpunaisella kermalla, tytöille tosin, mutta voihan ksen koristella ihan kermalla ja käyttää jotain poikamaisia kuvioströsseleitä. Entäs ikisuosikit:mokkapalat? Tarjoan taas omaa sivuani katseltavaksi, jos jotain vinkkiä saisit, jos tarvitset johonkin ohjetta, pyydä, niin voin lisätä sen sinne kuvan yhteyteen.

T:LIntu75

www.Lintu75.vuodatus.net

eli meillä on kääretorttulevystä tehty kuorma-autokakku, jonka lavalle tulee erilaisia irtareita. Mutta jos en sellaista tekisi niin toinen vaihtoehto on ostaa vaikka kolmea erilaista jäätelöä (tai trio -paketti) ja lohkoa niistä isoon kulhoon pieniä neliön muotoisia paloja ja pursottaa päälle esim. kermavaahtoa, ostaa erivärisiä marenkeja ja sitten tietty suklaahippuja tai strösseleitä. Päälle vielä suklaakastiketta. Tämä oli meillä aika huippusuosittu kesäsynttäreillä, kun en jaksanut kakkua väsätä.

Lisäksi varmaan ostan jotain keksejä ja sitten kulhoon popcorneja. Noita coctail-paloja ajattelin laittaa myös koska ne on suhteellisen simppeleitä tehdä ja voi valmistaa yhdessä synttärisankarin kanssa. Niihin tulee nakkeja, juustoa, banaania, omppua, kurkkua ja viinirypäleitä.

Ohjelmaa ei sen kummempaa ole kuin lahjojen avaaminen ringissä, jossa jokainen vieras saa antaa oman lahjansa ja ne avataan yksitellen. Lisäksi jossain vaiheessa juhlia ongintaa koska sitä on pyydetty :-) pusseihin tulee rusinarasia, lakupötkö tai ihan pieni makeispussi (esim. nalleja), dinotarroja ja tytöille jotain tyttömäisiä tarroja, sekä ihan pieni dinosaurus (Tiimarissa 0,50¿/pussi jossa oli kai 5 dinoa) ja sitten tytöille joku esim. hiusjuttu tms.

Lisäksi on tietenkin vapaata leikkiä, koska eihän siinä kahdessa tunnissa paljon ehdi (meillä varmaan synttärit klo 17.30-19.30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat