Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Saataisiin piristystä tähän ankeaan pyhään.

Kommentit (20)

Istui hiljaa vieressä kun juttelimme niitä näitä isänsä kanssa. Yht äkkiä tokaisi sulla ei ollut pienenä tollasta (pimppiä)kuin nyt ja pikku-siskollekkin kasvaa isona sellainen. Kysyin että mistäs tiedät ja mikäs sulle sitten kasvaa, tuollainen ku isällä vai? Poika mietti taas hetken ja tokaisi, ei mulle tollasta tule vaan oikea jätti pippeli. Isä lähti kiireesti suihkun puolelle!

No poika tossa jokunen viikko sitten tuumas paperitehtaan piippua katellessaan että onko tuo pilvikone?

samainen jäbä iltapalaa tehdessään heitti mulle että jos näät jääkaapissa juuston niin kerro sille terveisiä

esikoinen haluaa isona samanlaiset tissit kuin äidillä ja karvoja pyllyyn (helppo luvata)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyselin että tiesikö hän millaisia sairauksia heillä sitten on.

Parilla erityisluokan pojalla kuulemma on sellainen sairaus että he kiroilevat kokoajan eivätkä voi lopettaa :)

sanoi yks päivä: " Minä haluan tulla isona naiseksi..." Minä kysyin hämilläni että miksi ihmeessä. " No, kun silloin saa kiukutella!"

t.minäkö kiukutteleva nainen?

tv:ssä puhuttiin uroskarhuista jolloin tyttö tiesi kertoa että uros on poika. Kysyin tytöltä tietääkö hän mitä naaras sitten tarkoittaa, johon tyttö pienen miettimisen jälkeen totesi: kuulostaa ihan tappajalta tai sellaiselta metsästäjältä.

Hän oli silloin kaksivuotias. Aikansa katseltuaan hän huokaisi raskaasti, pudisti päätään ja sanoi " voi, voi, mikä sotku" .

Samainen tyttö esitteli tahraa uudessa villakangastakissaan viime viikolla. Kun kysyin mistä tahra oli tullut, lapsi vastasi " näyttää ihan liimalta. Minä taisin liimata sen, että pysyisi paremmin päällä" . Onneksi se ei kuitenkaan ollut liimaa.

Olin silloin raskaana ja kummipoikani kysyi, että miksi meillä on vauvansänky. Sanoin, että meille on tulossa vauva, mutta se on vielä täällä mahassa.

Kummipoikani ilme muuttui aivan kauhistuneeksi ja hän kysyi " Oletko sinä syönyt sen vauvan tuolta sängystä?" =D

Kerroin etten ole syönyt vauvaa, vaan vauvan isi on laittanut vauvasiemenen mahaan ja vauva syntyy jonkun ajan päästä.

Kummipoikani kysyi " Miten se vauvasiemen on pantu(!) sinne?"

Tässä vaiheessa annoin kummipojan äidin jatkaa selitystä ;)

Isi siihen et ei voi kun saattaa saada poliisi sedältä sakot jos ajaa liian lujaa.

Poika oli tovin hiljaa ja tokaisi: mitä ihmettä ne kahvin sakkoja antaa??

Olin itse joskus pikku likkana ollut vanhempieni kanssa saunassa ja puhellut et tytöillä on pimppi, sitten oli hämmästyneenä huudahtanut, että isi miksi sinulla varsipimppi?????

poika oli jotain siinä 5v hujakoilla ja sanoi minulle että ostetaan äiti mekin tuommoinen ja osoitti siskoni vauvaa.

Poika taas...joskus 4 vanhana kun olimme kenkäkaupassa ja poika päästi kunnon kuuluvan pierun ja sit vielä tokaisi, että tuo myyjä pierasi ja osoitti sormella...(hävettikö??)

4v vanhana poika myös oli isomummunsa hautajaisissa ja kesken kahvittelun korotti ääntään ja sanoi: hei kaikki, minä en enää jaksa juhlia, olkaa hiljaa minä otan torkut...onneksi suku on huumori porukkaa!!

3 vanhana jotain esikoinen kysyi et onko kaikilla ihmisillä aivot?

Mitäpä siihen vastaat muuta kuin, että on vaikka ei aina uskoisikaan... hih!

Tuossa oli muutama esimerkki meidän fiksusta pojasta!!! ;)

katsoi Expertin mainosta, jossa on se kyyläpariskunta, hyvin keskityneesti ja mietteliäs ilme kasvoillaan. Hetken tuumailtuaan hän kirkkaasti ja kuuluvasti hihkaisi sormella osoittaen MAMMA!

(meidän mamma ei todellakaan ole samannäköinen tai -oloinen!) Pisti äitiä vähän hymyilyttämään!

puolestaan yksi päivä leikki legoilla ja kun äijät loppui kesken äiti sai olla Hippo (siis hipon muotoinen lego). vähän repesin ja en ole kyllä oikeasti hippo

Sama tyttö myös on alkanut hokemaan, että " Mennään ostamaan äidille/lapselle itselle pippeli halpa-hallista"

eräs tuttavan tyttö lauleli sujuvasti aikansa hittejä

Jari sillanpää... (oli kova fani 5v) " tahdon olla sun lihaas vain" (sweethoney)

toinen oli " joka ilta kun isi sammuu"

sit eräillä synttäreillä pariskunnan makkarissa ollessaan olivat muksut löytäneet isäntäpariskunnan ehkäisyvälinevaraston ja koko muksulauma juoksi vieraslauman keskelle kortsut käsissään " katsokaa meillä on räpylät"

Myöhemmin halusi tehdä myös mummista, isästä jne. mutta sitten illalla armahti heidät ettei heistä ankkapaistia tehdäkään.

Sama poika heittelee kesällä kiviä veteen ja niistä muodostuvat renkaat ovat " dvd-levyjä" .

Nykyaikaa :)

Yksi päivä mentiin bussilla ja näin vanhan koulukaverin pitkästä aikaa ja alettiin rupatella, niin jopas taapero tokaisi tomerasti siihen, että " HILJAA" ... ja sitten sitä moni varmaan kuunteli miten tästä selvitään kun selitin lapselle, ettei saa tuollalailla komentaa ketään olemaan hiljaa (en tiedä mistä moisen on keksinyt, itse en käske olla hiljaa).

Saman teki mummolassa kun mummo yritti nukuttaa eikä siitä tullut (sillä kerralla) mitään, niin mummo oli ajatellut viimeisenä keinona laulaa, niin poika oli siihen todennut, että " HILJAA" ja pistänyt pään tyynyyn ja nukahtanut =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat