Vierailija

Oli sitten jättänyt lastenrattaamme sateeseen.

Ärsyttää todella, kun ei viitsinyt laittaa niitä katoksen alle, vaan piti ne siihen metrin päähän avotaivaalle jättää.

Niin, ja sanomattakin selvää, ettei sadesuojusta ollut. Vaikka siitäkin sanoin hänelle, että laitathan tuon sadesuojuksen. Mutta kun ei.

Ilmeisesti mun olis itse pitänyt se sadesuojus siihen laittaa jo valmiiksi.

No nyt on sitten rattaiden kuivatus edessä. Mrrr...

Kommentit (8)

kaikki eivät ole niin huolellisia ja tarkkoja kuin toiset.. minä satun olemaan huolettomampi kuin anoppini ja mieheni, ja sitä piikittelyä ja kommentointia sitten tuleekin... voisin minäkin niiden toimintaa kommentoida - ei sekään ole täydellistä, mutta mielestäni se on lapsellista ja haluan käyttää aikani muuhun kuin toisten ihmisten tarkkailuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin, ja varmasti hän onkin " huolettomampi kuin minä" näissä asioissa.

On muutenkin " suttusempi" ihminen kuin minä... Enkä mäkään tosiaan mikään himosiivooja ole, imuroin kerran viikossa siinä se. Mutta anopille ei nää asiat niin paljon merkkaa, eikä siinä mitään, saahan se elää siellä pölykoiriensa keskellä (hän tosiaan imuroi vain pari kertaa vuodessa...) ei se mulle kuulu...

Mutta eipä hänen tarvitse näitäkään rattaita sitten kuivatakaan.

JA tosiaan pyysin, että muistaisi laittaa sitten sen sadesuojuksen, mutta eipä sitten mennyt perille.

Onhan ne mukavat, litsmärät rattaat. Saan kait mä vähän urputtaa tästä asiasta?

t. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat