Vierailija

vuosi ollaan raskautta toivottu. Ja nyt vihdoin sain kokea sen onnenpäivän että kaksi viivaa sai raskaustestiin. (itse asiassa kolmeen)

Pari päivää nyt tullut pientä ruskeaa tuhrua. Tiedän että se ei vielä ole huono asia. Mutta mitä muuta tämä voi kuin enteillä keskenmenoa.

Eilen testiin vielä tuli vahva viiva samantien kun pissa imeytyi siihen. Joten luulisi että raskaushormoonia on...

Mutta vihdoinkin kun saa onnenkokea viedään se heti pois. Odotan vain nyt että kunnon vuoto vihdoinkin alkaisi kunnolla. Olisi tämä sitten ohitse.

Mutta miten me miehen kanssa kestämme tämän. tuntuu niin väärältä. Vuoden alussa on sitten varattava aika lapsettomuustutkimuksiin.

ei tässä voi muutakuin itkeä.

Kommentit (15)

Meidän tapauksessa tuli keskenmeno. Ja yrittämistä oli jo kaksi vuotta. Keskenmenosta on n. 4 viikkoa ja kipu hellittää vähitellen.

Onneksi sain surra rauhassa kaksi ensimmäistä päivää ja onneksi uusi työpaikka helpotti oloani.

Ja sulla on oikeus surra. Vaikka moni ei sitä tilaisuutta antaisikaan.

Itse koen nimittäin henk. koht. pahana sen, kun toinen sanoo että ei kun uutta yrittämään...

Kauan seuraavaksi menee, 5 vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei vain uskalla luottaa tai olla onnellinen tästä niin ehkä ei pettymys sitten ole niin suuri jos ja kun keskenmeno tulee.

Olisi edes raskausoireita niin voisi olla ehkä vähän luottavaisempi olo. Mutta kun ei ole mitään... ainoastaan kuukautiset jäi viikko sitten tulematta ja raskaustesti näytti plussaa.

okei, ehkä onkin liian aikaista raskausoireille. Mutta ne helpottaisivat oloa kummasti

t:ap

Älä huoli! Mulla tuhrutti testauspäivän jälkeisestä päivästä rv8 asti! Ja nyt on 10kk poika! : )

Vasta runsas punainen siis verinen vuoto on huolestuttavaa.

Onnea matkaan!

Järki sanoo ettei tämä välttämättä tarkoita mitään. Silti mieli on jotenkin luovuttanut koko raskauden suhteen eikä uskalla toivoa mitään.

Välillä vihlaisee ja nippailee alavatsasta, mutta ei suurempia kipuja ole.

varsinkin " nivusista" vihlaisee aina.

Mutta kiitos... ei edes uskalla tehdä mitään. Ravaa vain vessassa jatkuvasti tarkistamassa tilannetta.

Ihana kuula että jollakulla muulla on käynyt hyvin vuodoista huolimatta, en vain jaksa uskoa että minulla olisi niin hyvä tuuri.

t:ap

Tärppi on jo kuitenkin tullut, joten se on hyvä asia. Toivokaan ei tosiaankaan ole vielä menetetty, jos kerran plussa oli selvä. Joka kolmannella on alkuraskaudessa vaaratonta vuotoa, joten voi sanoa, että on ihan normaalia pienet tuhrut alkuraskaudessa. Tsemppiä ja onnea!

Onko muita keskenmenoon viittaavia oireita, siis mahakipua? Nyt et valitettavasti voi muuta kuin odotella. Jos nyt menee kesken, niin sitten vaan rohkeasti sinne lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin.

Te olette saaneet luomuplussan, hienoa! Jos nyt menisikin kesken, teillä on todiste, että voitte onnistua uudestaankin.

t: eräs lääkkeiden avulla plussannut

Todella monissa raskauksissa on vuotoa -jopa ihan vuolastakin- ekoilla viikoilla ja silti kaikki menee hyvin.

Itse aloin vuotaa tuhrua ja välillä kirkkaampaakin verta rv7 ja sitä jatkui aina rv12 asti silloin tällöin. Aika hermojaraastavaa se oli, mutta ultrat kertoivat, että kaikki on hyvin.

Elä siis huolehdi turhia! Nyt olet raskaana kunnes toisin todistetaan. NAUTI SIITÄ!!!!!!

Ä + p10kk

Minulla nuo tuhrut ovat aina olleet keskenmenon merkki.

Jos ei tule tuhrua kummempaa, käy vaikka ultrassa parin

viikon päästä tarkistuttamassa tilanne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat