Vierailija

Molemmat 19v minulla ammatti, pätkätyöläinen olen. Miehellä ei ole ammattia ja armeijakin käymättä. Sivariin on kyllä valmis lähtemään.

Vauvakuume on kova ja uskomme olevamma hyviä vanhempia. Yhdessä olemme olleen 3v ja kihloissakin olemme...

Kommentit (6)

Miksi miehellä ei ole ammattia. Mitä miehesi on tehnyt viime vuodet. Mitä sitten, kun jäät ä-lomalle, millä elätte ja aikooko mies edes hankkia ammattia. Miten sivariaika ym. keskustele nyt ensin kunnolla miehesi kanssa hänen tulevaisuuden suunnitelmista ym. Tyhjän päälle ei ihan lasta kannattaisi hankkia.

Sillä ei ole merkitystä oletteko olleet 10v yhdessä vai 10pv-

" Kaikki" mitä lapsi tarvitsee on ruokaa, vaatteita, rakkauta, hoivaa ja huolenpitoa!!

Jos tuon pystytte vauvalle suomaan on ihan normaalia haluata vauvaa.

Tietty teidän suhteenne on ns. nuorten suhde, joten miettikää eteenpäin elämää...oletteko valmiit luopumaan kaikesta bileistä yms.

Lasta kun ei voi sit laittaa vaan jonneen siksi aikaa kun tekee mieli baanalle.

Ja oletteko varmoja että pysytte yhdessä?

Jos ero tulee niin voitteko olla kuitenkin hyvissä väleissä lapsenne vuoksi yms miettikää tarkkaan ja onnea valitsemallenne tielle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko teillä hyvät tukiverkot ja kannustavat tulevat isovanhemmat molemmin puolin? Sellaisista olisi hyötyä varmaan erityisesti teidän tilanteessanne.

Rankkaa tekstiä. Oletteko varmoja, että pysytte yhdessä? Oletko itse varma, että olet loppu elämäsi yhden kanssa. Eihän sellaista voi ikinä tietää.

että pystyy kantamaan vastuun syntyvästä lapsesta MYÖS taloudellisesti (siis muuten kuin sossun luukulla juoksemalla).

Satsatkaa mieluummin muutama vuosi siihen, että saatte kunnon ammatit ja työpaikat. Miettikää tilannettanne paitsi omasta, myös mahdollisen lapsen näkökulmasta. Itse en missään nimessä tekisi lasta noihin olosuhteisiin:(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat