Seuraa 

Viime talvena näillä sivuilla pyöri ennustaja-ellin ja jonkun muunkin ennustajan ennustuksia lapsiluvusta. Onko kellään nämä jutut osuneet kohdalleen!

Ihan oon vain utelias. Mun kohdalla ei osunut! Tosin en nyt tuollaisiin uskokaan, mutta onhan ne joskus hauskaa ajanvietettä! Ja omalla kohdalla olisin iltatähteä toivonut Vapuksi, kuten ennustettiin, mutta se nyt on mahdotonta.

Kommentit (2)

kirjoitin joku aika sitten sekä ennustaja-ellille, että madam mammalle.

Ensimmäinen ennusti vielä neljää lasta, toinen vielä kahta.

Ajatkaan ei menneet ihan yksiin eikä sukupuolet, paitsi tästä tulossa olevasta kumpikin veikkasi tyttöä - saapi nähdä.

Molemmille kerroin siis että kaksi lasta on jo.

Olen myös käynyt kädestäennustajalla ihan livenä vuosi sitten, joka taas ei nähnyt minulle enää lisää lapsia :-(. Ja tuo vaivaa mieltä välillä vieläkin, joten toivon että nuo ennustukset kaikki tosiaankin on huuhaata. Tai että kullakin hetkellä ennustettava " tulevaisuus" kuitenkin muuttuu koko ajan sen myötä, mitä elämässä tapahtuu ja mitä valintoja tekee.

Ennustaja-Elli lupaili poikaa vuodelle 2009, mutta Madam Matami ennusti tyttöä toukokuulle 2006. Nyt vähän jännittää, kumpi sieltä tulee, koska laskettu aika on 3.5.06... Samoin kyllä toi Matami ennusti poikaa tulevaksi lokakuussa 2009, mahtaakohan sekin pitää paikkansa? Eipä silti, että nyt ihan täysin noihin ennustuksiin uskoisin, mutta onhan se kuitenkin hauska sattuma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat