Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kerro?

Kommentit (22)

En tykkää seksistä ilman rakkautta tai suurta ihastusta. Rakkautta ja todellista ihastusta on ollut noin 10 kertaa. Toistakymmentaä kertaa pelkkää huomion halua. Joten kyse on ollut lähinnä sääliseksistä.... Että kun " olen antanut ymmärtää" että saisin vähän huomiota, niin sitten on ollut pakko myös " ymmärtää antaa" vastapalvelukseksi...

Mutta onhan sitä tullut harrrastettua seksiä vaan seksin vuoksi, joskus humalassa erehtynyt harrastamaan seksiä, vaikka ei ehkä olisi pitänyt. Tullut myös tehtyä sitä että ryhtynyt seksihommiin miehen kanssa josta ei ole oikeasti kiinnostunut tai edes oikein pitänyt, mutta kunhan on vaan seksiä tehnyt mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta sellaista se on kyllä ollut pari yhden illan jutun kanssa. Eikä tässä 14 vuoden yhdessäolon jälkeen aviomiehenkään kanssa aina niin tunteet sängyssä roihua, vaikka toisiamme yhä rakastammekin, ja seksikin sujuu.

Sitäpaitsi ei se ole seksin harrastamista jos makaa vain halkona miehen alla. Toisaalta " paineen purkamis-seksi" on merkityksellistä, saahan siinä nautinnon ja sillä on itselle kai joku merkitys.

Itse en alentuisi pelkäksi reiäksi miehelle.

Silloin ei merkinnyt minulle mitään, mietin koko seksin ajan muistaakseni kauppalistaa ja miten jakaisimme tavarat miehen kanssa kun eroamme. Silloin suunnittelin eroa, mutta tilanne oli hiukan kimurantti....

Mikä jottei?

Itse asiassa minulla oli vuosia jopa rakastajana mies, josta en oikeasti edes pitänyt. Sattui vain olemaan erittäin aulis, hyvin varusteltu ja teknisesti taitava.

että nainen makaa alla ja miettii kauppalistaa tai istutuksia? Minun mieheni ainakin lopettaisi siihen paikkaan jos huomaisi etten ole hommassa mukana.

Kysymyksen voi ymmärtää niin monella tavalla. En minä kuollut kala ole ollut sängyssä. Päinvastoin. Ymmärsin kysymyksen niin että pitääkö mukana olla suuria tunteita jne.. Siis muuta kuin himoa. Itse kykenin hyvin nauttimaan seksistä yhden illan jutun kanssa, ilman kiintymystä, yms.

Nykyään olen jo naimisissa ja en minä sängyssä tunne mitään mahdotonta tunnemyrskyä (tarvetta huutaa rakastan sinua yms) vaikka orkun saankin ja miestäni rakastan. Nyt kyllä tuntuisi oudolle mennä sänkyyn oudon miehen kanssa.. Pian 10 vuotta kun tätä yhteiseloa on takana.

Paneminen ilman tunteita on sitä kun käytetään toista seksileluna. Esim itse en ole edes viitsinyt kysyä koskaan miehen nimeäkään, koska ketä kiinnostaa minkä niminen illan dildo on ?? Ei mua ainakaan. En edes tunnistaisi miehiä joita olen pannut jos kadulla tulisi vastaan.

13

Vierailija:

Lainaus:

Sitäpaitsi ei se ole seksin harrastamista jos makaa vain halkona miehen alla. Toisaalta " paineen purkamis-seksi" on merkityksellistä, saahan siinä nautinnon ja sillä on itselle kai joku merkitys.

Itse en alentuisi pelkäksi reiäksi miehelle.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat