Vierailija

kuinka nopeasti odotat tietoa lapsen nimestä?

Kommentit (28)

Vierailija:

Lainaus:

" Rakas lapsemme sai nimeksi tänään Renee Rabies Röykkyli Möykkyli."

-Oi, kuinka kaunis nimi ihanalla vauvelilla, onnensuukkoja koko perheelle, vai?

:D

Jos et todella nimestä tykkää, niin voithan sanoa vain, että onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jos et todella nimestä tykkää, niin voithan sanoa vain, että onneksi olkoon.

Eikä meidänkään lasten nimistä ole tiedotettu muuta kuin kahdelle ystävälleni, jotka olivat pyytäneet saada tiedon heti kun mahdollista. Laitoin tekstarit tai meiliä ristiäisten jälkeen.

Ja syy siihen, miksi me ei kerrottu kenellekään nimeä etukäteen oli se, ettemme halunneet kommentteja emmekä muutosehdotuksia (joita monet tutut ovat saaneet paljastaessaan nimen ennen kuin se on virallinen). Helpompaa kun ristiäisissä kuulevat, mikä nimi on annettu.

Vierailija:

Lainaus:

Ja jos et todella nimestä tykkää, niin voithan vaan sanoa, että onneksi olkoon.

nimi tulee varmaan esille.

Itse olen kertonut oman vauvamme nimen heti synnäriltä tultuani kaikille, jotka sen halusivat tietää. En voi ymmärtää, miksi vauva on nimetön ensimmäiset elinviikkonsa.

ristiäisiltana. " Rakas lapsemme XXXXX XXXXXXX kastettiin tänään 123456, kummeina XXXXXXXXXXXXXX ja XXXXXXXXXX.

Korrektia meidän mielestä, ja ystävämme sitä odottivatkin.

Jos on kamala kiire tietää nimi, etkö voi itse soittaa vauvan vanhemmille tai jollekin juhlissa olleille? Minä en itse asiassa edes hoksannut ajatella, että ihmiset malttamattomina odottelisi meidän vauvojen nimiä! Parille ystävälle laitoin viestiä, vastasin parin päivän päästä tulleisiin kyselyihin, mutta vasta tämä aloitus sai minut ajattelemaan, että kuinkahan moni turhaan odotteli tietoa lasten nimistä. No, varmaan jo tietää jokainen, kun kuopuskin on jo 2,5v.!

Tai siis silloin löimme sen lukkoon, olihan niitä vaihtoehtoja pyöritelty jo viikkokausia. Ja kun emme siihen mennessä olleet kertoneet niin samantien pihtasimme sitä sinne seuraavaan päivään.

Mutta tuo,että heti kastamisen jälkeen pitäisi ruveta näpyttelemään tekstiviestejä kavereille ja suvulle, niin hoh-hoijaa.. on pikkuisen tärkeysjärjestykset hukassa. Kastamisen jälkeen juhlat jatkuu, on vieraita, vauvan hoitoa, vieraat lähtee, siivoamista jne.. Jos joku haluaa nimen tietää, voi tekstiviestillä kysyä, mutta saa luvan odottaa vastausta kunnes elämä taas tasaantuu. Minun siskoni laittoi aika isolle osalle porukkaa viestit minun puolesta.

Sama juttu on se, kun ei synnärisalista ennätetä ulos kun jo viestejä pitää laitella kaikille. " meille syntyi poika klo 14.23" ja viesti saapuu klo 14.25. Sääliksi käy, eikö osata vaan omalla sakilla ensin nauttia hetkestä. Minulla ei ainakaan ole niin kiirettä tietää.

Vierailija:

Lainaus:

Ja syy siihen, miksi me ei kerrottu kenellekään nimeä etukäteen oli se, ettemme halunneet kommentteja emmekä muutosehdotuksia (joita monet tutut ovat saaneet paljastaessaan nimen ennen kuin se on virallinen). Helpompaa kun ristiäisissä kuulevat, mikä nimi on annettu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat