Seuraa 

Mitä tykkäätte noista nimistä ja kumpi mielestänne parempi?

Toiseksi nimeksi tulee ja molemmat mielestäni yhtä hyvin etunimen kanssa käyvät, nyt vaan pitäis valita, että kumman ottaa =). Molemmat taitaa olla aika vähän käytettyjä nykyään, siksi vähän mielipiteitä nimistä haluaisin kuulla.

Aslak toki on perilappalainen nimi, mutta sen verran sitäkin verta suvussa on (mm. molemmat vanhempani Rovaniemeltä), että ei ainakaan haitaksi se ole.

Eskil taas kävis toisen lapsen toisen nimen (Emil) kanssa hyvin, mutta onko liiankin outo?

Entten tentten. A-pu-va. ;-)

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Molemmat saivat aika tasaväkisesti kannatusta, mutta olipa hyvä, että tuli kysyttyä, nimittäin en tosiaan ollut ajatellut tuota ulkomaalaisten ääntämistä... niinkuin se toisessa nimessä haittais, mutta kun on kaksi tasavertaista valittavana, niin valitsemme kuitenkin sitten sen ESKIL -nimen.

Kiitos avusta!

Miiku

Minulla on muutamia ulkomaalaisia ystäviä joiden mielestä aslak on aika outo nimi. Siis kannattaa miettiä mitä mielleyhtymiä ASLAK herättää.

Mutta ei nimi miestä pahenna. Kannatan kuitenkin sitä ESKILiä.

Tämmönen kommentti.

nauroivat aivan höpönä kun kerroi tutustani aslakista .

What? ASSLICK? Assluck? Could it be somebodys name? eli sitä tarkotin vaikka kiva nimihän se on suomessa ja perinnehenkinenkin.

Emil ja Eskil eivät ole liian samankaltaiset. Itse tunnen yhden Eskilin, jota aina kyllä kutsutaan Eskiksi, jotenkin se l-kirjain jää lopusta ääntämättä.

Ehkä olen vähän jäävi, kun oman pojan kolmas nimi on Eskil ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat