Vierailija

Pohja: 5dl jauhoja, 2tl kuivahiivaa, 1 tl suolaa, 5rkl öljyä ja 2dl vettä.



Täyte: 400g nauta-sikajauhelihaa, 1tölkki ananasta paloina (ilman mehua tietysti), 1 paprika, sipuli, 250g 17%juustoa.



Tästä tuli pellillinen ja paljonko yhteensä siis pisteitä?

KIITOS, jos joku osaa auttaa!

Kommentit (20)

mutta olisi kiva tietää kotitekoisen pizzankin pisteet, kun tämä ystäväni illalla tulee. Mies meni ostamaan nautasikaa, se varmasti nostaa pisteet pilviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Osaako joku kertoa pisteet viidelle desille vehnäjauhoja ja 400g nautasikajauhelihaa? Ja tuolle juustolle eli 250g 17-prosenttista? Onko kellään painonvartijoiden romppua tai sitä pisteopusta?



KIITOS, jos joku osaa auttaa.


Voit siis jättää arvioinnin laihduttajan huoleksi. Mikäli haluat olla huomaavainen, teet öljyttömän pohjan ja käytät täytteessä rasvatonta jauhelihaa tai siisrasvaa max 7%



Ei ole sinun asiasi laskeskella pisteitä jos et niistä mitään tiedä



tee mmyäs paljon salaattia jossa ei ole ollenkaan pistetiä


Jos TIEDÄT että ravintolapitsasta menee 22 pistettä niin etkö edes pysty YHTÄÄN aavistelemaan mitä siitä kotipitsasta menisi ???????





OISKO 22 PISTETTÄ EDES LÄHELLÄ ???????????????????

Lue edes viestit kunnolla ennen kuin vastaat!!! Kyse oli KOTITEKOISESTA pitsasta, ei KOTIPITSASTA!



Hyvä idiotismi sentään!! Aaarghh, ärsyttää nämä...

" Yksi pizzeriapizza vastaa kalorimäärältään noin 30:a perunaa

Ehkä tästä saat osviittaa? "





Aivan ihana olisi tuota noudattaa :)

Painonvartijoiden ohjeiden mukaan peruna on 2 pistettä ja saat syödä niin paljon kuin haluat/jaksat :)

jauhot: 0,5dl = 2 pistettä

öljy: 1tl = 1 piste

jauheliha: 65g = 4 pistettä

ananas: ½purkkia (69g) = 0.5 pistettä

juusto: 20g = 1.5 pistettä



Sorry en jaksanut laskea valmiiksi ilmoittamiisi määriin, mutta toivottavasti näistä oli apua pisteiden laskentaan.

Toki tarjosin muutakin kuin pizzaa. Taisi koko pellillisessä olla 79p. ja leikkasin sen 20 palaan (iso pelti) eli neljän pisteen paloja. Sain kiitosta siitä, että pisteet oli tiedossa, kaveri on vasta hiljan mennyt ryhmään, muistaakseni kolmas viikko, joten ei uskalla syödä muuta kuin tarkkaan tietämäänsä.

Toivottavasti jatkuu yhtä hyvin kuin on alkanutkin. Tsemppiä muillekin laihduttajille.

Jotain opinkin; vähemmälläkin jauhomäärällä saa pizzapohjan aikaiseksi, tästähän tuli aika muhkea pohja.

Vielä jos jauhelihan tilalla olisi muuta, joko vähempirasvainen jauheliha tai kanaa, tonnikalaa tms. Ja vähemmällä juustollakin selviää. :) Hassua vain, kun ei itse ole koskaan tarvinnut uhrata ajatustakaan sille, mitä suuhunsa laittaa niin tällaisen tilanteen eteen sattuessa on pihalla kuin lumiukko.. :o Voisi kai sitä syödä terveellisemmin, vaikka onkin ihan läpipasko; sama mitä syö, niin se tulee niin nopeasti ulos, ettei varmaan ehdi kalorit imeytyä! ;)

Kiitos vielä kaikille.

ap

Onhan kotitekoisen pizzan pohja aaaaiiivan erilainen kuin ravintolapizzassa ja ero voi olla valtava.



Oikeasti, ei ole pakko vastata, jos ei ole asiallista sanottavaa.

noi jauhot on aika paha... ku katot jauhopussin kylkeä, niin kaloreita aika rutosti... sama sitten juusto...



jos vaihdat jauhelihan pelkkiin kasviksiin, se on vielä suht ok... ja taikinassakin vois kenties vaihtaa osan jauhoista, vaikka desin, leseisiin..

Juuri ainoatakaan laskuria en löytänyt, joten jos nyt kiltisti vaan sitten laitat linkkiä johonkin laskuriin tai olet vastaamatta.

Katsos, kun kaikkiin viesteihin ei ole pakko vastata! ;)

Haluan tietää pellillisen pistearvon siksi, että kun leikkelen pizzan annospaloihin, voin kertoa kaverilleni, että yhdessä palassa on niin ja niin paljon pisteitä, kun hän sitä ihan taatusti kysyy. Eikä riitä arvio, että vertaa ravintolapizzan pisteisiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat