Vierailija

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kysyin sitä liberolta ja kertoivat et kelpaa. koska kaikissa myytävissä pakkauksissa ei vielä ole niitä pupuja, tulevat kyllä kokoajan kauppoihin.

eli lähettelin itsekin ne ja alta viikon tuli postista ihanat sadeasut.

etkö kuulu liberokerhoon, vai mistä oot niitä haalinut????töistä??

tuskinpa ite teet niin monella sadetakilla mitään, ne on kokoa 90, eli kaikki samankokosia...

anna jollei jolla on vauva muttei riittävästi merkkejä.

eli meet kerhosivulle siel on kohta josta voit lähettää kysymyksiä, lähetin illalla ja heti seuraavana päivänä tuli jo vastaus, eli tosi nopeaa asiakspalvelua!

lähetin niitä vauvamerkkejä, yhtään pupuimerkkiä ei ollut.vajaa viikko meni ja sain paketin, se on söpö se pupusadetakki, sit tilasin pupusadehatun ja ne rukkaset. ne on muuten melkosen isot ne rukkaset, eli menee aika isollekin lapselle.

ei kun tilaamaan vaan!!!!!!

kannattaa vaarmaaan tuhlata kaikki ne vanhat vauvamerkit, luulen et nyt kun kaikki muuttuu pupumerkeiksi niin kohta ne ei käy ees liberokerhoon ne vanhat.

aion siis itsekin tilata lopuilla merkeillä sammakkotakin.

pupusadetakissa on kauluksessa fleeceä.mielyttävän ohutta se sadetakki on materiaaliltaan, heijastimetkin on hihassa hupun saa irti jos vaikka pupun korvat siinä alkaa ärsyttämään,

eli olen tosi tyytyväinen, käyttää emme ole voineet niitä joten en tiedä miten kestää, vauva on 10kk joten ovat ihan liian isoja vielä.

eli jos teillä on noin paljon merkkejä niin kandee tilata, nehän mahtuu sun 2vuotiaalle ja vielä saat tilattua merkeilläsi vauvallesikin valmiiksi. ja joku voi olla vara takkinakin...mä ainakin uskon et ehkä jo ens vuoden alusta lakkaa kelpaamasta ne vanhat merkit, liberolla on tiedostettu se et äidit kerää niitä merkkejä vielä kun on liberokerhosta jo pois ja niin niitä kertyy .....

Vanhempi lapsi on reilu 2v ja vaippoja on käytetty näihin päiviin asti. Kirjeiden tulo loppui joskus, mutta merkkien talteenotto jatkui. Vauva käyttää myös liberoita ja kirjeitä on tullut pari, mutta en ole mitenkään saanut merkkisumaa purettua ;)

Tuo sadevarusteiden laatukysymys oli varsin aihellinen.

t.12

lisään vielä et en ole itse nähnyt polkupyörällä ajavaa merkkiä, eli onko sellasii??joku ylempänä niistä kirjoitti....

eli niitä en ole nähnyt koskaan, mutta ne vauvamerkit mitä on ollut joka paketissa erivärisenä vaipan koon mukaan niin niitä lähettelin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat