Vierailija

eli te jotka saatte pidettyä itsenne hoikassa kunnossa ja tarkoitan tällä kertaa sellaisia jotka ovat ns.herkästi lihovia.kuinka tarkasti joudutte kontrolloimaan syömisiänne?herkutteletteko kuinka usein?minkä verran ja mitä syötte yleensä päivän aikana,siis noin suurinpiirtein.

Mulla tuntuu olevan ongelmana että jos haluan pitää itseni hoikassa kunnossa ilman läskimakkaroita ja jenkkakahvoja,niin joudun todella tarkasti kyttäämään syömisiäni.

Kertokaahan kommentteja ja vinkkejä!!!

Kommentit (1)

tai no nyt en kyllä olosuhteiden pakosta ihan niin hoikassa kunnossa kuin haluaisin, mutta normaalioloissa en juurikaan herkuttele. Eli pannassa ovat kaikki karkit, suklaat, jäätelöt, viinerit, pullat, sokerilimut jne.jne. Käytän rasvattomia maitotuotteita ja mässäilyhimoon syön hedelmiä, porkkanoita ym. Kuulostaa tylsältä, eikö? Sitä se välillä onkin, mutta kaikkea ei voi saada. Tärkeintä minulla ainakin on kuitenkin se, että liikkuu paljon ja pitää ateria-annokset kohtuukokoisina eli ei mätä itseään ähkyyn vaan lopettaa ajoissa. Ja herkkupäivä silloin tällöin sallittakoon. Onnekseni laihdun myös aika helposti jos lipsahduksia tulee. Minulla kaikki läski kertyy meinaan nimenomaan vyötärönseudulle ja siitä se on helpompi karistaa kuin vaikkapa lanteilta. Ei kannata kuitenkaan liikaa miettiä näitä asioita ja tehdä niistä itselleen ongelmaa, koska mehän syömme elääksemme, emme elä syödäksemme. ;)

t. ex-syömishäiriöinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat