Seuraa 

Onko kellään kokemuksia Emman yhdistelmävaunuista? ne on aika edulliset ja niitä olen miettinyt esikoiselle, mutta osaako joku kertoa onko kannattava ostos? Emma merkki on ilmeisesti lastentarvike maailman oma merkki.

tuhat kiitosta jo etukäteen!

Kommentit (2)

edelleen Emmat. Esikoinen on nyt 3v6kk ja toinen tulossa maaliskuussa ja minä ainakin olin vaunuihin tyytyväinen, etenkin vaunuajan. Kun oli aika siirtyä rattaisiin, niin ostettiin kyllä nopeasti matkarattaat, kun nuo Emmat olivat aika isot ja istuinasento jäi aika kallelleen. Pidettiin tyynyä selän takana, että oli parempi istua. Tälle tulevalle vauvalle otamme kyllä käyttöön samat vaunut. Me ei hirveästi vaunuilla, että jos kauheasti aikoo vaunuilla, niin sitten saattaa olla syytä hankkia kalliimmat vaunut. Tai en mä tiedä, mutta oletan näin...

Monkey rv. 20+4

Uutena ostettiin ne silloin ja jo puolen vuoden käytön jälkeen runko vääntyi aika pahasti eli vaunut puolsivat ja olivat " löysät" ja otimme yhteyttä liikkeeseen. Saimme uudet tilalle, jotka vääntyivät vielä nopeammin, koska vauva oli kasvanut ja painoi enemmän. Emme enää ottaneet samoja vaunuja tilaalle vaan saimme hyvitystä toisiin, parempiin, rattaisiin. Käytimme yhdistelmiä joka päivä jonkun verran, mutta säilytimme niitä sisällä, eikä niitä käsitelty huonosti. En suosittele minä ainakaan, jos on tarkoitus liikkua paljon vaunujen kanssa. Ihan nätithän ne tosin on ja edulliset ainakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat