Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Huomentapäivää!Ei näkynyt mitään pinoa joten laitoin sitten meille tän.Täällä jo elämä voittaa kp4 ja vuotokin näyttää hiipuvan onki ollu sitä kovempi.Päätin taas tilailla noita ovistesteja kun mulla toi kierto heittää jonkun verran 27-31.Ensin ajattelin et nyt en rupee mitään tikuttelee enkä greippimehuja ostelee mutta kummasti taas mieli muuttuu.Pakko täs on kai alkaa vähän laihduttamaanki ylipainoo on sellanen 15 kg.Ihanaa kun on sunnuntai eikä tarvi lähtee minnekään.Saa levätä rauhas jos ei nyt mies ja esikoinen keksi jotain menoo.Plussatuulia kaikille!

Kommentit (10)

kiva ku jaksettiin alkaa tälle päivälle pino...

täällä olis menos kp9 ja ensiviikko sit olis sitä hauskanpitoa :)

tulis vaan pian vähä lunta niin olis mielikin vähä valoisampi.

aattelin tässä kierros kokeilla taas greippimehua ja ovis testejä.

mul olis kans sitä painon tiputusta jonkin verran joka tosin on onneks hieman jo alkanu painumaan alas kun sai kilpirauhasen vajaa toiminnan kuntoon..

jouluvalot meinaan tällä viikolla pihalle laittaa...tulee edes vähä valoa..

plussa onnea kaikille ja tädit pois pysyköön........

Ulkona on tosi kurja ilma. Juuri kaupasta kotiuduttiin, kohta pitäis ruuan tekoon mennä.

Tänään kp 13/28. Ja nyt tosiaan pitää " puuhailut" ihan tosissaan aloittaa. Eilennä oikeestaan aloitettiin. Sanoin miehelle et nyt viikon ajan on joka ilta " puuhailtava" . Toivon että tästä kierrosta nyt tärppäis. kaikille paljon plussa säteitä!

Pitäis ruveta hieman ruokavaliota muuttaa nyt jo jos vaikka tulis heti raskaaks. Viime raskaudessa sokerit heitteli vähän ja poika painoikin syntyessään 4435g. Pitää sokerit ja turhat hiilarit yrittää nyt karsia.

Nyt meen ruokaa tekemään.

Öttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosta ovishommasta.Mä tikutin oviksen viimekierrossa ja tosi vahvan näytti kp15 ja nyt kun olen laskenut menkkoista taaksepäin sen 14 päivää niin ovis tapahtu mulla ainaki 2päivää sen huipun jälkeen joten aikaa varmaan on sullakin.Mä päätin että hommailut jatkuu sen jälkeenki ku huiput on ollu (minä se vaan nää meidän seksihommat päätän heh...)ja varmaan tällä kertaa heti ku menkat on kokonaan loppu niin puuhailut alkaa eikä lopu ennen ku ne kirotut menkat taas alkaa tai toivottavasti ei sit enää ala.

Himputin himputti.. Tänään ovistestissä jo miltei plussa, ei paljon viivasta enää uupunu.

Ja sen piti tulla vasta tiistaina.. No ihan vielä en menetä toivoa, koska jos huomenna ois testi plussaa niin eikös siitä oo sitten se 24-48 tuntia aikaa itse ovikseen joten onhan mulla vielä mahdollisuus, onhan????

Nyt pitää mennä ipanoiden kanssa ulos joten lyhyestä virsi kaunis tällä kertaa!

Hauksaa sunnuntaita kaikille!

Harmaata näyttäis olevan ulkona meilläkin päin, saisi tosiaan jo tulla lunta. Ulkoilu taaperon kanssa on niin sottaista puuhaa, että hiekkalaatikko tulee ulkoa mukaan sisälle joka kerta kun siellä käydään. ;)

Minäkin testailin eilen punaviinin vaikutuksia, tosin otin pari lasillista puolen sijaan. :) Mielessä oli kyllä touhuili miehen kanssa mutta simahdin niiden parin lasillisen jälkeen sohvalle ja siitä raahauduin sänkyyn niin väsyneenä etten todellakaan jaksanut ajatella s-puuhia. Jospa sitä tänään paremmalla onnella. Voi kyllä olla jo ne otollisimmat hetket tästä kierrosta (nyt kp 14/27-29 ja luulen O:n jo olleen) menneet mutta onhan se muutenkin kivaa kuin vain vauva mielessä, vai mitä? ;) Toivotaan kuitenkin että tärppiä olisi tullut jo aiemmin tai vielä olisi mahkuja. En kyllä ole ovista mitenkään tikuttanut tms., kuulostellut vain oman kroppani tuntemuksia.

Mutta plussasäteitä kaikille toivotaan näin sunnuntain ratoksi! :)

Tuo oli rohkaisevaa! =)

Eikä mulla kyllä vielä mitkään lima yms oireet oo sitä luokkaa kuin oviksen aikoina joten eiköhän tässä ainakin se pari päivää mene. Ja laskin omaa viimekiertoa niin silloin ovis on ollu 12 tai 13 päivää ennen menkkoja. Joten sen perusteella laskettuna ovis ois aikasintaan kp 19-20, tänään siis kp16/33 joten lupaavalta näyttää!

Plussatuulia lähettelen kaikille minäkin! =)

Täällä tulossa lyhyt kierto pitkään aikaan sillä kp6 ja persona monitori näyttää että ovis on lähellä. Kun yleensä alkaa ilmoittamaan kp13. Olen iloinen siitä sillä mies ois kerenny lähteä reissuun mut nyt ovis kerkeää tulla. Eli tässähän on hommia tiedossa jotka tänään jo aloitettiin! Mä aloitin muuten ton punaviini jutun. Juon joka ilta puol lasia punkkua kun on hedelmällinen aika. Tsemppiä kaikille!!

Moi vaan pinoon kaikille!

Vauvahaaveet alkaa myös täällä taas nousta, kun täti lähti eilen kylästä... Nyt kp 7/28 eli ens viikolla alkaa tapahtua, ainakin yritystä tiedossa.

Laskin tossa että jos nyt tärppäis niin la olis 7.8. Eikös oliskin ihana päivä syntyä? Elokuu on muutenkin mun lempikuukausi, kun on lämmintä ja pimeää, voi polttaa ulkotulia ja kynttilöitä mut on silti vielä kesä. Toivotaan että tämä on meidän kuukausi!!

Eipä nyt muuta. Tärppionnea kaikille elolintusille!!

äitikuu ja poju 1 v 2 kk (=syysmamma minäkin, vaihdoin joku aika sitten vaan niciä Bertasta äitikuuksi. Kiva tavata täällä tuttujakin!!)

Kivasti ootte kirjoitelleet taas =D

Kovasti tuntuu, et kaikilla alkaa olla ne tärppipäivät käsillä,jee,jee... Itellä menossa Kp10/26,joten jos yleensäkään ovuloin niin ne hetket on ihan just pian paikalla! Mullakin kun tota ylipainoo on ainakin ihannepainoon nähden reilun 15kg... No, huomenna olemme miehen kanssa sopineet aloittavamme selkeän ruokavalion tarkkailun ja muutoksen sen myötä, joten eiköhän se pieni painon pudotuskin anna lisä mahdollisuuden tärppiin?! Toki olin vain viitisen kiloa kevyempi, kuin nyt, silloin kun tulin viimeksi raskaaksi. Meillä esikoinen on jo niin ison poijan oloinen, et pikkukakkonen ois TODELLA UPEA JUTTU!

Nyt tuli tällänen vaan pikaseen, kun tuli vieraita kylään ;)

-Sanna-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat