Vierailija

voi olla, että tää kuuluis seksipalstalle mutta siellä on kovin hiljaista.

ongelma on se, että mieheni fantasioi siitä kun vieraat miehet

" ottaa" mut.

Fantasiana ok.

mutta kun vaatii ja pakottaa siihen tosi elämässä.

aina kun lähden johonkin vaatii, että panetan itseäni..

pari kertaa olen suostunut.

hän haluaa minun kuvailevan kaiken yksityiskohtaisesti, samalla tyydyttää itseään.

pahinta on miehelle tuleva morkkis, ensin vaatimalla vaatii, ja sitten on viikkokausia pahalla päällä kun olen huora.

tiedän, miellyttämisen haluni on mennyt yli.

eikä minun alunperinkään olisi pitänyt alkaa.

silti aina kun olen lähdössä vaikka firman iltatapahtumaan, vaatii

että etsin miehen joka panee.

jos panijaa ei löydy, haukkuu mieheni minut rumaksi joka ei kelpaa

kellekään.

apua. pää ei kestä.. ja en uskalla enää kieltäytyä..

Sivut

Kommentit (47)

Kaltaisiasi on useita, mutta näistä asioista ei vuodeta yhteisön ulkopuolelle, siski niistä kai niin harvoin julkisemmin puhutaan. Ja yhteisön kosto tai rangaistus, hylkääminen voi olla tosi raju. Suurella ja voimakkaalla yhteisöllä on keinonsa pitää alaisensa kurissa toisaalta miehesi kaltaiset perversiot lähtevät kukkimaan tällaisissa tilanteissa.

Tiedäthän; sinun on alettava etsiä tietoa ja tukea. Ota yhteyttä aiemmin kirjoittaneeseen samankaltaisessa tilanteessa olevaan henkilöön ja tuohon uskontojen uhreihin. Sinulla on yksilön IHMISOIKEUS, kuuluit lahkoon mihin vaan. Nyt tarvitset paljon voimia, ala kerätä niitä, paljon voimia tehdäksesi ratkaisuja!! Se vaatii kovasti rohkeutta, liikaakin, mutta minusta tuntuu että alat olla siihen valmis.

Onnea, ja hae apua!

Kertomuksessa on ainakin yksi ristiriita, et se laittaa epäilemään just provoa.

Mun mielestä se, että joku kokee puolison touhuamisen kiihoittavaksi vieraan kanssa, on ihan normaalia. Sairaaksi se menee sillä hetkellä, kun toista pakotetaan johonkin sellaiseen mihin tämä ei ole valmis/halukas. Jokaisella meillä on omat perverssiomme ja en kauhean kiivaasti tuomitsisi ihmistä, jonka mieltymys poikkeaa totutusta.

Mua ainakin korpeaa aina silloin tällöin oman vaimoni käytös, kun ei tee seksiä juurikaan mieli ja, kun toinen yrittää piristää suhdetta uusilla jutuilla, ei uskalla kokeilla vaikka fanttasioi melkein kaikesta mahdollisesta. En tiedä mistä se johtuu, mutta suomalaiset eivät vaan uskalla olla aidon seksuaalisia ja nauttia siitä ilman leimautumisen pelkoa homoksi, lesboksi, jne.

Mun puolestani tämä raati saa aivan vapaasti analysoida muiden ihmisten seksuaalista käytöstä, mutta oletteko te koskaan miettineet kuinka sairasta on nylkyttää naisen kusisuolenpätkää ja nuolla toisen jalkoväliä kuin koira? Aivan yhtä sairaalta touhulta se varmaan vaikuttaa avaruusolennon silmissä kuin muukin seksiin liittyvä.

-Jonttu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

taho joka määrittää mikä on oikein.

mutta ikävä kyllä kaikki mitä miehet tekee on hyväksyttyä.

kaverini mies kävi vieraissa ja vaimo sai haukut

huonoudestaa. miehen oli ollut pakko käydä

maksullisissa koska vaikean synnytyksen jälkeen ei ollut saanut

6 VIIKKOON.

AP.

Mä en oikein muuta viitti tähän sanoa kuin, että ei oikein asialliselta vaikuta nämä muutamat saamani vastaukset. Toivottavasti tai muut vapaamielisemmin ajattelevat eivät koskaan joudu silleen tekemisiin noin ahdistavien ihmisten kanssa. Ton rinnalla muslimitkin on kivoja kavereita.

-Jonttu-

sisaret ja vanhemmat on rakkaita, enkä voisi olla ennään heihin yhteydessä.

ja ilman miestä mulla ei olis mitään muuta kuin kelan rahat ja lapsi.

älkää moralisoiko, mutta kaikilla ei ole helppoa erota oli tilanne mikä tahansa.

jos elämä oliskin normaalia en olisi edes koko miehen kanssa naimisissa.

ap

Missä ei kunnioiteta lähimmäistä milläänlailla?

jos et itseäsi ajattele ajattele lastasi.

Lapsesi oppii vääristyneen kuvan parisuhteesta..

toivottavasti siellä voi anonyymisti hoitaa asioita, keskustelin yhden

henkilönkanssa luottamuksellisesti. ja yllättäen mieheni tuli raivoten kotiin, oli saanut uhkauksia kun ei pysty pitämään vaimoaan kurissa.

t ap.

ja ei todellakaan provo.

mun mielestä on aika pieni hinta elää kelan rahoilla yksin lapsen kanssa siitä ettei tartte olla kenenkään vallan alla ja tulla käytetyksi seksuaalisesti.

jos todella rakastat miestäsi ottakaa selvää seksiterapioista. jos et niin mieti oikeesti että haluatko tollasen elämän. kuulostaa kyllä tosi kurjalta :-(

Et voi tuhota elämääsi jonkun yhteisön säännön takia.

Jos yhteisö on voimaltaan tuhoava, silloin se pitää jättää.

Olet sitten jehovalainen, lesta, muslimi tai mikä hyvänsä.

Rakastat nyt itseäsi.

Anna sille lupa olla muiden miesten kanssa. Voittehan te sitten harrastaa seksiä kortrsun kanssa. Ei me kaikki olla heteroita, ja kyllä senkin voi hyväksyä.

Kokeiles nylkyttää sitä. Niin ja kusisuolen etupuolella on klitoris, josta aika moni nainen tykkää. Mut se ei ole suoli, eikä aukko, vaan sellainen nyppylä, jota hierotaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat