Seuraa 

Ostin tollasen mam:n " koliikkituttipullon" , jossa se sisäpohja on pehmyttä muovia...joskus sitte ku on syöttäny pullosta maitoa, ja pullo unohtunu heti pestä, niin se happaman maidon yököttävä haju on tarttunu kiinni pulloon(pohjaan) ja tuttiin myös. Onko kellään mitään keinoa miten hajusta vois päästä eroon? oon pessy tiskikoneessa, keittäny, tiskannu käsin...mutta haju ei vaan lähde. Vinkkejä otetaan vastaan, ei viittis uutta pulloa roskiinkaa heittää.

Kommentit (2)

Tuttiosan heittäisin kyllä menemään. Niitä ei vaan saa puhtaaksi millään jos ei kunnon kuumassa käsinpesussa ja keittämällä lähde puhtaaksi.

Ja liotusta kuumassa käsinpesuvedessä ennen pesua voit vielä kokeilla, jos et ole kokeillut.. noin olen itse saanut hapanneet pullot puhtaiksi ja tosiaan tutteja on tullut viskottua pois. Hankalamman muotoiset pullot on pahoja, ne ei meinaa lähteä puhtaaksi. Toisenlainen pulloharja joka mahtuu paremmin pullon joka koloon?

Sellainen tuli kuiten mieleen, että maitopullot pitäisi huuhdella aina ensin kylmällä vedellä ja sitten vasta pesu lämpimällä. Jos laittaa heti kuuman tai lämpimän veden niin puhdistus hankaloituu. Maidon proteiinit kypsyy lämpimässä vedessä ja jämähtää puhdistettavaan pintaan kiinni. Mutta en tiedä oliko tästä apua sun ongelmaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat