Seuraa 

Kommentit (7)

Piti käydä vähän shoppailemassa, mutta eihän se Lastentarvike Petikossa ollutkaan auki...Päivä on mennyt sadetta tuijotellessa ja lepäillessä että jaksaa taas huomenna tauon jälkeen töihin. Tosin esikoinen on aikamoisessa flunssassa, että katsotaan nyt miten sen töihinmenon kanssa käy.

Tulis nyt vaikka lunta ja pakkasta ennen kuin tällasta tuhrusadetta, vetää mielen matalksi.

Onneksi kunto on nyt lepoviikon jälkeen hyvä, ei selkä- eikä liitoskivut enää vaivaa läheskään niin paljon. Katsotaan miten käy taas töissä...

Mukavaa sunnuntai-iltaa, nukkukaa kaikki hyvin ja lepäilkää!

Rosa rv 30+5

Näin ne viikot tosiaan kuluu, kohta on joulu ja sitte heti perään tammikuu... Ja vastahan se oli, ku mäki odotin ekaa ultraa ja pelkäsin, että menee kesken, niinku edellinen odotus viikolla 11+jotain.

Mutta kaikenkaikkiaan tähän mennes on sujunu ihan hyvin, jos ei noita pikkuvaivoja lasketa, niin ja supisteluja, mitä en muista olleen juurikaa kaksosten aikaan. Voihan toki olla, että aika kultaa muistot ja sillon ku oli eka kertaa asialla, niin ei ehkä rekisteröinykkää kaikkee niin asiantuntevasti;)

Mutta eilen oli ihan hyvä päivä, ihmeen vähä suppaili, vaikka vietin päivästäni suuren osan hiomalla kaikkee, selkä vaan vähä ilmotteli illalla ittestään. Tänään oliski sitte maalauspäivä, ihanaa, ku saa tehdä vähä valmiimman näköstä taas!

Toivottavasti ei vaan ala satamaan kovin, meillä on ny viimein työn alla tuo pihan kaivaminen. Eilen sitä jatkettiin pitkästä aikaa ja tänään olis tarkotus saada loppuun, mut onneks meikäläinen saa luistaa kaikki lapiohommat ja kivien pyörittelyt ;)

Sitte saiski kohta mun puolesta tulla pakkaset, ettei tuo kaikki 7000 neliön kura tuu sisälle asti, heh!

Pikkukaveri oli eilen hankalalla tuulella; koko päivän sateli hirveitä iskuja tuonne pissirakon suuntaan.. Se oikeen kaivo sielä, huh toivottavasti keksii tänään muuta tekemistä. Mutta kovasti siis liikkuu, se on tärkeempää.

Mulla oli muuten tuo närästys kauan aikaa pois, mut eilen se taas palas, saapi nähä paheneeko tästä sitte vaan. Mut pitää ny lopetella, meillä peuhaa täällä ny 5 lasta ja pitää vähän kattoo niiden perään, etteivät telo itteensä kovin...

Kohta tulee kuitenki porukkaa ja pääsen maalaamaan!!!

Iloista sunnuntaita kaikille paksuille naisille;) !!!

Hemppa 28+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...mutta kumminkin...

Viikon ensimmäinen vapaapäivä käsillä. Kyllä tuntuu luissa ja ytimissä, että on ollu yli 50 tuntia töissä tällä viikolla. Selkä oli eilen TOSI kipee, mutta tänään jo paljon perempi.

Vauvan liikkeitä tuntuu pelottavan vähän. Pitää huomenna muistaa sanoo siitä(kin) neuvolassa... Menee kyllä päivät niin täydellisesti töitten parissa, ettei siinä potkuja paljon ennätä rekisteröidäkään...

Vielä kun kolme viikkoo jaksas tehä töitä... Pientä sumplimista vaan aiheuttaa nää neuvolakäyntien ym. järjestämiset kun oon töissä (ja sen takia asunkin viikot) toisella paikkakunnalla. Noh, tänään tultiin taas yheks yöks omaan kullankalliseen kotiin=)

Eipä kai tän ihmeempiä tännekään. Telkkari-ilta luvassa:)

Millamalla rv 30+2

Tulin kurkkimaan, onko sunnuntaipinoa. Odottelen tässä yhtä huutonetin huutoa sulkeutuvaksi (vielä 10 minuuttia). Haluan sieltä yhdet tietyt yhdistelmävaunut mummilaan vaunuiksi, ja siksi pitää kytätä tässä koneella viimeiseen minuuttiin asti. Ettei vaan joku mene tarjoamaan minua enempää :)

Eipä meillekään mitään kummempaa. Paitsi tietty se on aika hienoa, että eilen tuli 30 raskausviikkoa täyteet!!! Vitsit, ei olis enää paljoa.

Tänään on kyllä ollut pojan kans niin karmee päivä, että itku jo kertaalleen pääsi äitiltäkin, kun koko ajan pitää ottaa matsia jostain. Että tähän nyt sitten vielä toinen, hullu taidan olla.

Ei vaan, oikeasti odotan mielettömästi vauvan syntymää. Hypistelen jo päivittäin jotain vauvan vaatteitakin.

Nyt pitää mennä takas sinne huutonettiin. Sunnuntain jatkoja, hiljaistahan täällä näyttää olevan.

Toukoaarre 30+1

Aamulla sain lähdettyä kävelylenkille, muutaman tunnin löntystin metsässä. Matkaa ei ollut paljon, mutta tuo liikkuminen on niin kovin hidasta, että aikaa vierähti runsaammin. Muuten olenkin sitten ollut ja lueskellut, en edes ruokaa laittanut, vaan mies hoiti sen(itse en kyllä syönyt, ei maita; pitäis kyllä jotain syödä,tietäis vaan mitä).

Välillä hermostuttaa, kun ei pääse kunnolla liikkumaan, vaan maistuupa sitten paremmalta kun sekin aika koittaa.

Yöunet ovat alkaneet olemaan huonoja, närästää ja jalkoja särkee paljon, lähinnä niveliä. En todellakaan osaa aavistaa mistä tuo särky johtuu. Hermo menee vaan välillä helpommin kun on niin väsynyt. Täytynee tiedustella asiasta tiistaina neuvolassa.

Hyvää loppuiltaa ra rauhallista tulevaa yötä.

rv30+4

Yritetäänpä tehdä ennätyspino näin sunnuntaille,eikös juu?

On aina viikonloppuisin niin hiirenhiljaista täällä.

Eipä mullakaan mitään asiaa ole,mutta aikani kuluks kirjottelen ku neiti meni nukkumaan.

Vauveli touhuaa kovasti ja kaikki muutenkin hyvin.

Huomenna olis sitten se sokerirasitus,pitää varmaan käydä ostaan jotain lukemista ettei aika tule pitkäks.

Jäänpä odotteleen teidän viestejä,koittakaa jotain kirjoitella ettei ihan yksin tarvi pinossa olla;)

Harmaata ja sateista sunnuntai päivän jatkoa kaikille!

Toivottelee:Vell@, rv 28 joka sekin lähenee loppuaan

Eipä ole kyllä täälläkään kummempia, yhtä öllötystä tänään. Laiskana vaan olen enkä edes lenkille ole jaksanu raahautua:(.

Hyi hyi sentään. Takamus roikkuu kohta polvissa, ja kun niin käy, lenkille ei enää edes pääse:) Sitä tässä oottelen... Muuten on vointi ihan ookoo, supistukset on ollu riesana viimeaikoina vaan tasaiseen tahtiin. Liikkuminen on niin hidasta, että hävettää, kun supistusaalto iskee. Naapuri kysy yks päivä kun olin lasten kans lenkillä, että onko mulla lonkka kipiä ku niin vaikeesti kävelen:). Mä siihen vastasin että ei vaan tuo möhömaha. Heh.

28+5 olis nuita viikkoja kasassa, vielä on loppuun matkaa. Mukava on täällä aina toisten kuulumisia lueskella, vaikka olenkin itse tosi laiska kirjoittelemaan. Sääliksi vaan käy aina välillä odottajat, joilla on pienenpieni edellinenkin vaavi, itellä kun on tuoreessa muistissa, mitä tuhinaa se oli, kun 4 edellistä syntyi tiuhaa tahtia... Nyt on ruhtinaallinen ikäero, nuorin täyttää 4 vuotta kun vauva tulee:) On se vaan ihanaa saada taas vauva taloon, vaikka se yövalvomisia tietääkin. Mutta jos lapsi on terve, pitäs valvomisten loppua tossa yhden ikävuoden paikkeilla. Ehkä jo ennemmin, jos äiti osais nyt olla vähä " viisaampi" kuin ennen. Eli ei tarjoais joka inahdukseen yöllä rintaa, vaan koittais opettaa jo kolmen kuukauden jälkeen, että yöllä voi rauhottua tutillakin... Saa nähdä sitten. Pikkusen naurattaa itelläkin kaikki hyvät suunnitelmat, ne kun tahtoo univelkaisena karista mielestä melko äkkiä, ainoa ajatus on: sais nukkua taas ja äkkiä, laitan tissin vauvalle suuhun, niin yörauha palaa taloon...

Mutta eipä tämän enempää jaaritteluja, eihän näitä kukaan jaksa lukea!

Leppoisaa tulevaa viikkoa kaikille tammimasuille!

T. Mimmu 28+5

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat