Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Tällä hetkellä on menossa kp43/39 ja tämän aamuinen testi (acon10) näytti negaa. Viikko sitten lauantaina huomasin, että mahaani oli ilmestynyt tuo hormoniviiva eli linea negra (sitä ei ole ollut mulla koskaan ennen) ja mun oli pakko tehdä testi seuraavan päivänä eli viime sunnuntaina ja testi näytti haamua! Tänään ei näkynyt enää edes sitä haamua...

Onko jollakin tullut joskus tuo hormoniviiva, vaikka ei olisikaan ollut raskaana?!? Siis ihan spontaanisti, yhtäkkiä.

Entä onko testiin tullut haamu kadonnut eli ei ole tullut enää myöhemmin?!?

Apua kaipaisin ja kovasti, pää on aivan sekaisin. Olenko mä raskaana vai enkö mä ole... :(

Kommentit (4)

ollut tuo viiva niin pitkään kun muistan, vaikken koskaan ole raskaana ollutkaan. Käsittääkseni joillekkin se viiva tulee raskauden alussa, joillekin ihan loppuvaiheessa ja joillakin, niinkun minulla se on ihan luonnostaan. Sanotaan myös että jos odottaa poikavauvaa se viiva näkyy tosi vahvasti.

Mä en tosta hormoniviivasta osaa sanoa. Itse olen neljättä kertaa raskaana ja mulla sitä viirua ei ole koskaan tullut.

Mutta ilmeisesti olet ollut raskaana jos olet selvän haamu edelliseen testiin saanut? Mutta näyttäis siltä että on tullut varhainen keskenmeno jos nyt testi näyttää jo selkeetä negaa :( Ei tuota tietenkään varmaksi pysty sanomaan, mutta siltä se valitettavasti kuulostas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin ainakin mulla.ja tuohon poika/tyttö uskomukseen,niin mulla on 3:sta tytöstä vatsaan tullut linea negra ja 2;sta pojasta ei viivasta tietokaan.eli ei ainakaan mulla päde.

jollei kuukautisia kuulu niin testaa parin päivän päästä uudelleen.

testasitko muuten haamun ja negan saman merkkisellä testillä?

tsemppiä!

L+5

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat