Vierailija

Tähän saakka lapset ovat pitäneet minua hengissä, mutta tänään aitini teki selväksi että olen erittäin huono äiti ja tytär. Varmaan totta. Aiheutan olemalla läsnä lasteni elämässä heille enemmän haittaa tulevaisuudessa kasvattamalla heidät itseni kaltaiseksi kuin olemalla kuollut. Mulla on kuulemma geeneissä isäni ja mummoni kamala luonne. Ehkä totta, kun ei musta muutenkaan kovin paljon pidetä. Kohta mies ja lapset lähtee kyläilemään, aion jäädä kotiin ja ottaa lääkkeitä ja mennä tuonne metsään ettei minua löydetä täältä kotoa. Tämä viesti jää miehelle tiedoksi. Mä en kestä enää.

Kommentit (21)

Yhdellä ystävälläni samanlainen, mielisairas äiti joka aina haukkuu tytärtään. Hae mieluummin apua ja koita jotenki päästä äidistäsi eroon, elä omasta perheestäsi.

voimahali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että määräävin tekijä geniperimässä on äidin isä, eli haukkuu väärää puuta. Minkä ikäinen olet kun äitisi pompottaa sinua näin, asuuko lähellä? Pane välit poikki. Mene katsomaan itseäsi peilistä, ja sano kymmenen kertaa Minä olen hyvä. ja juo lasi vettä, se auttaa aina.Ja kaikki valot asunnossa päälle, ja radio täysille, mieluiten musiikki kanava. Lykkyä pyttyyn!

älä riistä heiltä äitiä,äläkä mieheltäsi vaimoa jota he rakastavat...sinunkin pitäsi yrittää oppia rakastamaan itseäsi...oletko käynyt psykologilla juttelemassa...he osaavat auttaa sinua löytämään itsesi..

Toivon että tää on provo, on meinaan tosi kamala olo.. ONKO AP VIELÄ TÄÄLLÄ!?! ON PALJON MUUTAKIN MISTÄ KIINNI PITÄÄ JA LAPSILLESI OLET AINA SE MAAILMAN IHANIN ÄITI!!!!!!

Ja ajattele lapsiasi... Heille olet ainoa ja rakkain äiti, eikä kukaan voi koskaan korvata sinua. Heille olet oikeasti paras ja he rakastavat sinua aivan mielettömästi. Riistämällä hengen itseltäsi, annat heidän uskoa, että sinä et vastaa heidän rakkauteensa. Ap, hae apua itsellesi, puhu miehesi kanssa ja lopeta yhteydenpito äitiisi, jos hän saa sinut voimaan noin huonosti. Lastesi ja miehesi takia jaksat vielä elää!

Olet tärkein ihminen lapsillesi, ajattele miten heille käy jos kuolet. Annat heille turvaa ja rakkautta, ei heidän isänsä tai kukaan muu voi korvata sitä tunnetta. He elisivät lopun elämäänsä surun murtamina, et kai sitä halua lapsillesi?

Ja varmasti sinua rakastaa useampi ihminen kuin osaat kuvitellakaan. Sinulla on nyt vain huono hetki elämässäsi, usko siihen, että tilanne korjaantuu pian. Nyt sinun pitäisi vain pikaisesti hakea jostain apua tai jutella edes läheistesi kanssa suoraan ja avoimesti. Tietääkö miehesi tunteistasi ja ajatuksistasi?

Ja unohda äitisi sanat.

SINUA RAKASTETAAN JA OLET TÄRKEÄ AINUTLAATUINEN IHMINEN! LAPSESI TARVITSEVAT SINUA EIKÄ KUKAAN VOI IKINÄ KORVATA SINUA HEILLE.

Ajattele mitä kaikkea upeaa elämä varmasti vielä tuo elämääsi; saat nähdä lastesi kasvavan, saat seurata heidän koulun käyntiään, saat iltaisin ja viikonloppuisin puuhastella heidän kanssaan kaikkea kivaa ja jännää, saat olla mukana kun he menevät naimisiin, saavat lapsia, saat olla ihana rakastava isoäiti, saat kertoa satuja ja leipoa pullia lastenlapsillesi jne....elämä on täynnä upeita pieniä arkisia asioita, ethän halua jäädä niistä paitsi?

Rukoilen puolestasi!

Ryvet nyt hetken itsesäälissä, kyllä olo siitä helpottuu! Koskaan ei voi olla asiat niin huonosti, että itteensä kannattais tappaa. Lapsesi ansaitsevat äidin, oli hän minkälainen tahansa. Tsemppiä nyt!

Ei se kannata. Minä ajattelin noin viikko sitten samoin. Onneksi tajusin että tarvitsen apua ja hain sitä. Tee sinä samoin!

Lapsesi tarvitsevat sinua ja sinä tarvitset lapsiasi. Teillä on hirveästi koettavaa vielä edessä. Elämä on liian lyhyt muutenkin.

Varmasti olen paras mahdollinen äiti lapsillesi, älä välitä muiden kommenteista. Hae siis apua!

Toisilla elinaikaa vain paivä, viikko tai kuukausia sairauksien, köyhyyden ym takia. Missä päin Suomea asut? Apua on saatavilla, älä luovuta, lapsesi ja rakkaasi tarvitsevat sinua.

lapset tarvitsevat äitiä. Oma äitisi on todella ääliö kun tuonlaisia puhuu. Kannattais varmaan katsoa peiliin hänenki. Unohda moiset loukkaukset ja jatka elämää ihanien lastesi kanssa, miehesi kanssa teillä on hyvät välit, vai??? Eikö sekin anna aihetta elää.

Mua kyllä välillä hirvittää lukea täältä näitä juttuja. Tulee ihan hirvee tunne jos joku oikeesti menee ja tekee itsarin etkä voi mitenkään auttaa kun et tunne ihmistä ja tied' missä asuu:(

Voimia jatkaa elämääsi<3

sun lapsille sä olet varmasti se paras äiti sanoi muut mitä tahansa

älä riistä heiltä äitiä,äläkä mieheltäsi vaimoa jota he rakastavat...sinunkin pitäsi yrittää oppia rakastamaan itseäsi...oletko käynyt psykologilla juttelemassa...he osaavat auttaa sinua löytämään itsesi..

Kun ei jaksa, on otettava aikalisä ja etsittävä asioita, jotka auttaa jaksamaan,

terveisin aikalisäläinen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat