Seuraa 

Miten synnytys vaikutti naisellisuuteesi ja seksuaalisuuteesi?

Vaikuttiko se positiiviesti vai negatiivisesti?

Perustele vastauksesi lyhyesti.

Kommentit (10)

En koskaan unohda sitä mieletöntä tunnetta, joka mulla oli ekan lapseni syntymän jälkeen! En koskaan ole tuntenut itseäni niin Naiseksi, täydelliseksi ja itsevarmaksi. Tuntui ihmeelliseltä, että olin kehossani kasvattanut vauvan, synnyttänyt hänet ja sitten tuo sama keho vielä tuotti niin suurta seksuaalista nautintoa miehelle sekä minulle. Plus vielä nautinto, jonka imetys tuotti vauvalle sekä äidille!

Onhan se ihmeellistä.

Eipä ole tarvinnut ulkonäkökomplekseja paljonkaan tuon jälkeen tuskailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

henkisellä puolella mullekin varmaan tapahtui sitä paljonpuhuttua kypsymistä, mikä näkyy myös vällyjen alla. fyysisesti toivuin todella hyvin, joten sen takia ei ole muita ongelmia tullut.

Kroppa ei todellakaan ole entisellään eikä se seksi ja naisena oleminen oikeasti muutu siitä mitenkään ihmeelliseksi.Miksi tuollaista pitää edes uskotella. Ihmetyttää lässytys naiseuden puhkeamisesta. Epäilen sen johtuvan siitä, että kivuliaaseen synnytykseen verrattuna seksi tuntuu edes siedettävältä.

[size=4]

[color=red]

♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥

[size=3]

[color=green] Elämä on ihanaa!

[size=4]

[color=red]

♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥

En koskaan unohda sitä mieletöntä tunnetta, joka mulla oli ekan lapseni syntymän jälkeen!

En koskaan ole tuntenut itseäni niin Naiseksi, täydelliseksi ja itsevarmaksi. Tuntui ihmeelliseltä, että olin kehossani kasvattanut vauvan, synnyttänyt hänet ja sitten tuo sama keho vielä tuotti niin suurta seksuaalista nautintoa miehelle sekä minulle. Plus vielä nautinto, jonka imetys tuotti vauvalle sekä äidille!

Onhan se ihmeellistä!

Eipä ole tarvinnut ulkonäkökomplekseja paljonkaan tuon jälkeen tuskailla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat