Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tiedustelisin sitä, miten pitkiä aikoja olette olleet clomi-kuurilla, siis kuinka monta kuukautta peräkkäin?(Siis jos tärppiä ei ole tullut)

Ja oletteko jossain vaiheessa pitäneet taukoja, ja jos, niin kuinka pitkiä taukoja? Ja millainen on ollut annostuksenne?

Kiitos kaikille, jotka viitsitte vastata!

Kommentit (3)

reseptin kuudeksi kuukaudeksi, mutta käski syödä kolme, jonka jälkeen Tays lähete jos ei tärppää. No tärppi tuli toisesta kuurista :-) Söin kesäkuussa ekan, heinäkuun pidin taukoa kun tuli kummat menkat enkä tiennyt mikä päivä oli kp1, elokuussa söin taas ja nyt on menossa rv 13+1 :-) Mulla oli annostua 2 tbl kp 5-9. Meillä oli yritystä lokuusta 2004 ja 1.9.2005 testasin tämän plussan :-)

Haginalle

..tiedän, että minun pitää tuo yksi paketti (eli neljä kiertoa) noita nyt käyttää. Gyne sanoi, että jos siinä ajassa ei onnistu, niin sitten niistä ei minulle apua ole.

Olen ottanut yhden tabletin (50mg) kierron 3-7 päivinä.

Tuon neljän kuukauden päästä gyne sitten laittaa lähetettä eteen päin TAYSiin jos ei ole onnistanut. Muussa tapauksessa siirryn YTHS:ltä äippäneuvolaan, sitä tietysti itse toivon.

Kovasti tsemppiä sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Clomeja saa syödä 6kk kerrallaan ja sitten on pidettävä tauko.Lääkäri ei niitä kauemmaksi sen takia määrääkään.

Itse ole -01 clomeilla tullut raskaaksi.

-04 luomusti kertalaakista raskaaksi.

Nyt olen syönyt 3kk Clomeja eikä ole edes munasolua tullut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat