Vierailija

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vauva ei viihdy kovin kauaa rattaissa ja pelkään myös niitä raivokohtauksia. Emme ole kertaakaan olleet kaksin missään ostoskeskuksessa tai kulkeneet julkisilla liikennevälineillä:( Harmittaa mutta minkäs teet, ahdistun kun vauva alkaa kiljumaan milloin väsymystä, milloin kyllästymistä jne...eikä imetys muualla kuin tutuissa paikoissa todellakaan ole helppoa. Olen suoraaan sanottuna hieman kateellinen niille, jotka jo vauvan syntymästä lähtien ovat kiertäneet puoli Suomea vaunuineen vauvan ollessa tyytyväinen.

Itse olen ulospäinsuuntautunut jne mutta taidan olla myös sen luonteinen, että mietin paljon mitä muut minusta ajattelevat enkä näin ollen siis halua olla ihmisten keskellä vauvan itkun aikana.

mene sellaiseen aikaan ensin liikeneteeseen, ettei ole ruuhkaa. perhekerhot sun muut alkaa aina 10.00-10.30, silloin on paljon vaunukansaa liikenteessä, mutta esim. 11.00 aikoihin on tosi hiljaista.

Mun kokemukseni mukaan ihmiset, varsinkin miehet ja aivan erityisesti ulkomaalaiset, auttavat todella herrasmiesmäisesti nostamaan vaunuja. Koskaan en ole jäänyt ilman apua, mutta joskus olen ollut niin tuhjässä junassa, että olen jännittänyt, tuleeko asemalla joku sisään, joka voisi auttaa nostamaan vaunut ulos - ja aina on tullut.

Ikinä ei ole kukaan kieltäytynyt nostamasta. Katson yleensä sellaisen, jolla ei ole kantamuksia ja joka näyttää suht terveeltä. Ja paljonhan on matalalattiabusseja.

Lapsi saattaa saada raivarin bussissa, mutta so what? Kaikki bussissa olijat ovat nähneet ja kokeneet paljon pahempaa, ei se kenenkään päivää pilaa. Jos joku näyttää harmistuneelta, niin hänellä on varmasti mielessä paljon suuremmat murheet, kun yksi bussissa matkaava tenava.

Ne ON vaikea saada sisään ja ulos, bussissa on liian vähän tilaa rattaille ja mä ainakin pelkään rattaiden kaatumista vaikka pitäisinkin niistä kiinni. En asu Helsingissä, joten joudun maksamaan matkani rattaiden kanssa kulkiessa, ja aina pelkään, että kuski jostain syystä lähtee liikkeelle ennen kuin olen ehtinyt takaisin rattaiden luo. Ja tilanne, jota en nyt suoranaisesti pelkää, mutta joka ei ole mukavakaan, on, että taapero kyllästyy bussimatkalla ja alkaa kiukutella, ja sitten saa sietää ihmisten paheksuvia katseita. Koska pienen lapsen kiukutteluhan on äidin syytä aina.

Näin purkautui toinen autoton mökkihöperö.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat