Vierailija

Alkaa olla hermot todella tiukalla tämän jatkuvan epävarmuuden takia! Olen opiskellut pitkään ja viimeisen parin vuoden olen vääntänyt tuskaisena päättötyötäni ja pähkäillyt, valmistunko koskaan. Olen tehnyt erilaisia pätkätöitä kymmenen vuoden ajan, hanttihommista lähelle oman alan töitä. Nyt olen valmistunut, mutta roikun lyhyessä sijaisuudessa ja olen jatkuvassa epävarmuudessa saanko jatkoa. Sopimus loppuu joulukuussa, ja saan tietää jatkoni pari viikkoa ennen sopimuksen loppumista.

Asun mieheni kanssa asunnossa, jossa en viihdy. Haluaisimme ostaa oman asunnon, mutta kaikki riippuu nyt työtilanteestani. Kun ei ole jatkoa, ei saa lainaa, eikä voi ostaa asuntoa. Olen siis pätkätyöloukussa, asun asunnossa jota suorastaan inhoan, mikään ei elämässäni etene enkä voi tehdä elämäni eteen valintoja kun odottelen mahdollista työpaikkaa, jota en ehkä saa. Vihaan sitä, ettei elämäni ole hallinnassani. KUn ei ole työtä, ei ole rahaa, ei voi aloittaa harrastuksia eikä asettua aloilleen, ei ostaa mitään kallista eikä matkustella. Olen todellakin raivon partaalla!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat