Vierailija

Tämä nyt on työasia, mutta kerron kuitenkin. Teemme työssämme eräänlaisia tietoteknisiä palvelupaketteja asiakasryhmille. Eräs asiakkaamme sitten oli tyytymätön palveluumme ja sanoi palaverissa minulle näin: " Eräs työntekijämme on sairastunut burn outiin teidän palveluidenne toimimattomuuden takia" . Siis menin aivan sanattomaksi! Eikö tuo nyt oo aivan räikeää syyllistämistä - ei tällaista vastuuta voi mielestäni laittaa meidän =minun vastuulleni!!! Ei kiinnostaisi pätkääkään mennä enää töihin tämän takia :( Tuntuu että olen maailman epäonnistunein ihminen, jos olen omalla työlläni aiheuttanut jonkun loppuunpalamisen??!

Kommentit (7)

vaativat kohta alennuksia.

kokemus tuo sulle varmuutta ja osaat erottaa vedätykset.

peruskysymys millä saa hiljaiseksi on pyytää näyttää

faktat. ei mielipiteet.

eli miten pystyy osoittamaan tilanteen johtuvan

juuri tästä.

FAKTA.FAKTA FAKTA

hae aina faktat esiin.

menee moni vedättäjä hiljaiseksi.

tämä bournout on mielipide. ei fakta.

esitä jatkossa täsmentäviä kysymyksiä.

t kettu näissä hommissa

pitäiskö teidä miettiä vähän tuotteeseen parannuksia.

älä kumminkaan itseäs syytä, jos joku saa börnarin, on se tasan omaa tyhmyyttään.

töitä ne vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tämä oli ensimmäinen palaute joka tuotteestamme saatiin. Ettei sitten voinut kukaan sieltä soittaa meidän asiakaspalveluumme aikaisemmin.

Mutta pointti ei ookkaan se, vaan enemmänkin se, että onko oikein syyllistää meitä toisen romahtamisesta? Mulla ainakin meni aivan luu kurkkuun siinä tilanteessa, mikä taisi olla tarkoituskin.

aikuismaiselta ja kypsältä kuulosta marttyyrimietteinesi " ei kiinnosta mennä töihin...olen maailman epäonnistuinein ihminen" . Heti huomenna soitat tälle asiakkaalle ja selvität asian asiallisesti, et heittäydy marttyyriksi, et anna kohdella itseäsi huonosti, mutta et myöskään vähättele yrityksesi tekemiä virheitä. Burn out ei tietenkään johdu mistään yksittäisestä asiasta, kuten asiakkaasi varmasti tietää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat